فایل آرایشگاهی کد 759

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فایل آرایشگاهی فاپکو مدل 759، دارای سه طبقه از جنس چوب مرغوب در رنگ‌ها و طرح‌های مختـلـف می‌باشـد و برحسب نـیـاز مشـتـری در ابـعـاد و مـدل‌هـای درخـواسـتـی تـولـیـد می‌شـود.

فایل آرایشگاهی فاپکو مدل 759

فایل‌های آرایشگاهی یکی از تجهیزات ضروری هر سالن زیبایی می‌باشد. این محصول دارای محفظه‌‌ی جاداری است که برای قرار گرفتن وسایل گوناگون مانند شانه، آینه، سشوار، بابلیس و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گروه تجهیزات آرایشگاهی فاپکو ازجمله شرکت‌های مطرح داخلی است که در زمینه‌ی مبلمان و صندلی‌های آرایشگاهی مانند صندلی تابوره، صندلی کپ و کوتاهی، صندلی کودک، صندلی انتظار، ترولی، فایل‌های آرایشگاهی، آینه و کنسول و ... فعالیت می‌کند. فایل آرایشگاهی مدل 759 فاپکو یکی از محصولات باکیفیت این شرکت می‌باشد که به‌صورت معمولی طراحی و به بازار عرضه شده است.

جنس بدنه‌ی فایل آرایشگاهی 759 فاپکو، MDF بوده و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و براساس سلیقه‌ی شما تولید می‌گردد.

پایه مدل 759 فایل آرایشگاهی فاپکو به‌صورت ثابت و بدون هیچ بلندی می‌باشد.

کمد آرایشگاهی فاپکو با کد 759، دارای سه طبقه بزرگ و جادار می‌باشد. طبقه‌ی اول این فایل، بدون در است و برای قرار گرفتن وسایل با ابعاد بزرگ‌تر که امکان گذاشتن آن در کشو وجود ندارد، طراحی‌شده است.

قسمت بالای فایل آرایشگاهی 759 Fapco را می‌توان برای گذاشتن انواع لاک، لوازم‌آرایشی، تاج عروس و ... استفاده کرد. همچنین با گذاشتن نمای شیشه‌ای می‌توانید زیبایی این فایل را دوچندان کنید.

گروه تجهیزات آرایشگاهی فاپکو این امکان را برای شما فراهم کرده است تا ابعاد فایل آرایشگاهی 759 را افزایش دهید.

درصورتی‌که از کمی جای در سالن زیبایی خود رنج می‌برید، فایل آرایشگاهی فاپکو با کد 759 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام داده و از گارانتی 5 ساله آن بهره‌مند شوید.

  • فاپکو
  • تابوره آرایشگاهی
  • MDF و فلز
مــزایا
مــعایب