فایل آرایشگاهی کد 537

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فایل آرایشگاهی فاپکو مدل 537، دارای چهار طبقه از جنس MDF در رنگ‌ها و طرح‌های مختـلـف می‌باشـد و بـر حـسـب نـیـاز مشـتـری در ابـعـاد و مـدل‌هـای درخـواسـتـی تـولـیـد می‌شـود.

فایل آرایشگاهی فاپکو مدل 537

یکی از پرکاربردترین و پرمصرف‌ترین تجهیزات دکور یک سالن زیبایی، کمدهای کوچک آرایشگاهی می‌باشد که به فایل آرایشگاهی نیز معروف است. این فایل‌ها، درواقع کمدهای جاداری هستند که به‌صورت جداگانه و برای قرار گرفتن وسایل مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. اگر شما هم با کمبود جا برای گذاشتن وسایل آرایشگاهی خود مانند سشوار، اتو مو، لاک‌ها، برس‌ها و ... روبه‌رو هستید، خرید فایل آرایشگاهی فاپکو مدل 537 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

فایل آرایشگاه فاپکو مدل 537، از MDF مرغوب و ضد آب ساخته‌شده است. تنوع رنگی این محصول بسیار بالا بوده و هیچ نگرانی بابت هماهنگ شدن آن با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود نخواهید داشت.

پایه‌ی فایل آرایشگاهی فاپکو با کد 537 به‌صورت ثابت و بلند طراحی‌شده است تا نظافت سطح زیر فایل به‌راحتی انجام گیرد. همچنین شما می‌توانید با خارج کردن پایه‌ها، فایل آرایشگاهی 537 فاپکو را به‌صورت رومیزی نیز استفاده کنید.

مدل 537 فایل آرایشگاهی فاپکو، دارای چهار کمد جادار و بزرگ می‌باشد که امکان قرار گرفتن وسایلی با ابعاد بزرگ را برای شما فراهم می‌کند.

شرکت فاپکو این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا ابعاد و تعداد کشوهای فایل آرایشگاهی فاپکو مدل 537 را مطابق با نیاز مشتری تولید کند. برای این منظور کافی است تا هنگام سفارش این محصول ابعاد و تعداد کشوهای مورد نظر خود را مشخص کنید.

لذت خرید اینترنتی فایل آرایشگاهی فاپکو مدل 537 را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

مــزایا
مــعایب