فایل آرایشگاهی کد 758

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فایل آرایشگاهی مدل 758، دارای سه طبقه از جنس چوب مرغوب در رنگ‌ها و طرح‌های مختـلـف می‌باشـد و بـر حـسـب نـیـاز مشـتـری در ابـعـاد و مـدل‌هـای درخـواسـتـی تـولـیـد می‌شـود.

فایل آرایشگاهی مدل 758

اگر با کمبود جا در آرایشگاه خود روبه‌رو هستید و یا میز کشویی کمی برای قرار دادن وسایل آرایشگاهی دارید، فایل آرایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

فایل آرایشگاهی با کد 758 یکی از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین فایل‌های آرایشگاهی این شرکت می‌باشد که موردتوجه بسیاری از مشتریان قرارگرفته است.

اگر جادار بودن و تعداد کشوهای یک فایل آرایشگاهی برای شما اهمیت دارد، فایل آرایشگاهی با کد 758 می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد. کشوهای این میز آرایشگاهی از جنس چوب مرغوب بوده و دارای چهار کشوی بزرگ و مجزا جهت قرار دادن وسایل و ابزارهای آرایشگاهی نظیر سشوار، برس و ... می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های خوب فایل آرایشگاهی 758، تولید آن در ابعاد مورد دلخواه شما می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به نیاز و فضای آرایشگاهتان ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید.

پایه‌های فایل آرایشگاهی مدل 758، به‌صورت بلند و ثابت طراحی‌شده است تا امکان نظافت زیر کمد به‌راحتی برای شما صورت گیرد.

این فایل آرایشگاهی قابل تولید در رنگ مورد دلخواه شما می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود را با توجه به دکوراسیون سالن زیبایی‌تان سفارش دهید. درصورتی‌که قصد خرید فایل آرایشگاهی با کد 758 را دارید می‌توانید این کمد را از فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

مــزایا
مــعایب