فایل آرایشگاهی کد 838

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فایل آرایشگاهی مدل 838، دارای سه طبقه از جنس چوب MDF در رنگ‌ها و طرح‌های مختـلـف می‌باشـد و بـر حـسـب نـیـاز مشـتـری در ابـعـاد و مـدل‌هـای درخـواسـتـی تـولـیـد می‌شـود.

فایل آرایشگاهی مدل 838

امروزه با گسترش روزافزون سالن‌های آرایشگاهی مردانه و زنانه، وجود برخی تجهیزات آرایشگاهی نظیر فایل آرایشگاهی به یک نیاز اساسی تبدیل‌شده است. این فایل آرایشگاهی که به‌صورت یک کمد می‎باشد، دسترسی سریع و آسان آرایشگر یا میکاپ‌ کار را به وسایل فراهم می‌سازد. همچنین با بهر‌ه‌مندی از این ابزار، نظم‌دهی انواع زیادی از تجهیزات آرایشگری نظیر سشوار، اتو مو، قلم‌های آرایشگری و سایر وسایل از این نوع به‌خوبی انجام می‌شود.

شرکت‌های زیادی با تولید فایل آرایشگاهی باکیفیت و مرغوب در بین کاربران شناخته‌شده می‌باشند. این شرکت محبوب با تولید فایل‌های آرایشگاهی باکیفیت و زیبا، توجه زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده است. فایل آرایشگاهی مدل 838 یکی از محصولات این شرکت می‌باشد که جزو پرفروش‌ترین و پرکاربردترین فایل‌های آرایشگاهی این شرکت است.

فایل آرایشگاهی مدل 838 از جنس MDF بوده و بسیار مرغوب می‌باشد.

مدل 838 فایل آرایشگاهی دارای سه طبقه بزرگ می‌باشد که امکان قرار گرفتن تمامی وسایل شما با هر اندازه را ممکن می‌سازد.

این شرکت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید ابعاد کمد آرایشگاهی مدل 838 را با توجه به نیاز خود سفارش دهید.

فایل آرایشگاهی با کد 838 دارای پایه‌های بلند و ثابتی است. این پایه‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که امکان نظافت سطح زیر کمد به‌راحتی امکان‌پذیر می‌باشد.

اگر طرفدار مدل‌های ساده هستید، فایل آرایشگاهی مدل 838 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل به خرید اینترنتی این محصول می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به سفارش نمایید. طرح زیبا در کنار قیمت مناسب ازجمله عواملی است که شمارا از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد.

 

مــزایا
مــعایب