فایل آرایشگاهی کد 841

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فایل آرایشگاهی مدل 841، دارای سه طبقه از جنس چوب مرغوب در رنگ‌ها و طرح‌های مختـلـف می‌باشـد و برحسب نـیـاز مشـتـری در ابـعـاد و مـدل‌هـای درخـواسـتـی تـولـیـد می‌شـود.

فایل آرایشگاهی مدل 841

برای سازماندهی وسایل آرایشگاه نظیر سشوار، اتو مو، انواع برس‌ها، لاک‌ها و ... و قرار دادن آن‌ها در کشو، نیازمند یک کمد آرایشگاهی هستید. فایل‌های آرایشگاهی ازجمله تجهیزات ضروری هر آرایشگاه است که نیاز شمارا برای قرار دادن و نظم بخشیدن به وسایلتان برآورده می‌کند. کاربرد این فایل‌ها بسیار گسترده است و از آن می‌توان در سالن‌های آرایشی، مجتمع‌های زیبایی، سالن‌های مد و ... استفاده کرد.

اگر شما هم به دنبال یک فایل آرایشگاهی برای سالن زیبایی خود هستید، فایل آرایشگاهی مدل 841 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

فایل آرایشگاهی 841 ظاهری شیک و زیبا دارد. جنس بدنه‌ی این محصول از MDF بوده و در رنگ‌های مختلف قابل تولید می‌باشد.

مدل 841 فایل آرایشگاهی دارای 4 کمد جادار بوده و برای قرار گرفتن وسایل گوناگون شما بسیار مناسب می‌باشد.

وجود پایه‌های چرخ‌دار ژله‌ای از دیگر ویژگی‌های مثبت کمد آرایشگاهی 841 می‌باشد. این ویژگی باعث شده است تا علاوه بر سهولت جابه‌جایی، نظافت سطح زیرین فایل نیز راحت انجام گیرد.

بالای فایل آرایشگاهی با کد 841، یک ویترین شبکه‌ای با نمای شیشه‌ای تعبیه شده است. شما می‌توانید از این قسمت جهت به نمایش گذاشتن لاک، لوازم‌آرایشی، تاج عروس و ... استفاده کنید.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی فایل آرایشگاهی مدل 841 می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید. هنگام سفارش می‌توانید ابعاد این فایل را افزایش دهید.

کمد آرایشگاهی 841 دارای گارانتی 5 ساله است که نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت دارد.

مــزایا
مــعایب