فایل آرایشگاهی کد 836

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فایل آرایشگاهی مدل 836، دارای چهار طبقه از جنس MDF در رنگ‌ها و طرح‌های مختـلـف می‌باشـد و بـر حـسـب نـیـاز مشـتـری در ابـعـاد و مـدل‌هـای درخـواسـتـی تـولـیـد می‌شـود.

فایل آرایشگاهی مدل 836

اگر از کمی جای خود در آرایشگاه رنج می‌برید و یا برای قرار دادن وسایل و تجهیزات آرایشگاهی مانند سشوار، بابلیس، وسایل رنگ، برس‌ها و ... جای کافی ندارید، فایل‌های آرایشگاهی یک گزینه‌ی مناسب برای شما می‌باشد. فایل‌های آرایشگاهی محفظه‌های جاداری هستند که به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کمترین جا، بیشترین وسایل خود را در آن قرار دهید.

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده تجهیزات آرایشگاهی در ایران، این شرکت نام‌آشنای می‌باشد که از سال 1382 فعالیت خود را در تهران آغاز نمود. ازجمله محصولات این شرکت می‌توان به صندلی برقی، صندلی می کاپ، صندلی آرایشگاهی کودک، صندلی تابوره، صندلی کپ و کوتاهی، ترولی آرایشگاهی، فایل‌های آرایشگاهی و ... اشاره کرد. یکی از پرکاربردترین محصولات این شرکت، فایل‌های آرایشگاهی می‌باشد. این محصول کاربرد گسترده داشته و علاوه بر سالن‌های آرایشگاهی در سالن‌های بزرگ زیبایی، سالن‌های مد و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، فایل آرایشگاهی مدل 836 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جنس بدنه‌ی فایل آرایشگاهی مدل 836، از MDF مرغوب می‌باشد و در رنگ‌های مختلف قابل تولید است؛ بنابراین دیگر هیچ نگرانی بابت هماهنگ شدن این محصول با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود ندارید.

مدل 836 فایل آرایشگاهی با پایه‌های ثابت و بلند طراحی‌شده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا برای نظافت سطح زیر این فایل به مشکل برنخورید.

کشوی اول فایل آرایشگاهی مدل 836 به دو کشوی کوچک تقسیم‌شده است که از آن برای قرار دادن انواع وسایل مو مانند گیره، تاج عروس و ... استفاده می‌شود. همچنین این محصول دارای 3 کشوی بزرگ و جادار در قسمت پایینی خود می‌باشد که امکان قرار گرفتن وسایل با ابعاد بزرگ را برای شما فراهم می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید روی این فایل را برای قرار گرفتن لاک، لوازم آرایشی و ... استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا یکی از شرکت‌هایی است که اقدام به فروش محصولات کرده است. در صورت تمایل می‌توانید خرید اینترنتی فایل آرایشگاهی مدل 836 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام داده و از گارانتی 5 ساله‌ی این محصول بهره‌مند شوید.

  • 60
  • 40
  • 90
  • فاپکو
  • فایل آرایشگاهی
  • دارای 5 کشوی ریلی
  • چول و فلز و پلاستیک
مــزایا
مــعایب