دستگاه UV ناخن ماراتن مدل 1S

2,650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

  • دستگاه UV-LED ناخن ماراتن مدل 1s
  • دارای 30 عدد لامپ با قدرت 48 وات
  • فاقد صفحه نمایشگر
  • دارای تایمر خودکار
  • توانایی خشک کردن انواع ژل در سریع‌ترین زمان ممکن
  • دارای سینی مگنتی با قابلیت جدا شدن جهت استفاده برای پا
  • دارای سنسور حرکتی
  • نوع لامپ UV-LED

یکی از پرطرفدارترین خدمات آرایشگاهی، کارهای مربوط به آرایش ناخن است. اگر شما هم لاین مخصوص کاشت ناخن دارید، خرید دستگاه UV ناخن ماراتن مدل 1s بسیار ضروری است. این وسیله با امواج ماوراء بنفش کار می‌کند و کمک می‌کند تا خشک شدن لاک ناخن شما با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد. به خصوص لاک‌های نسل جدید برخلاف لاک‌های معمولی با قرار گرفتن در هوا خشک نمی‌شوند؛ بنابراین نیاز است تا برای خشک کردن آن‌ها از دستگاه یو وی ناخن استفاده کنید.

ویژگی دستگاه UV-LED ناخن ماراتن

دستگاه یو وی ال ای دی ماراتن جزو یکی از جدیدترین دستگاه‌های لاک خشک کن است. این دستگاه برخلاف دستگاه‌های یو وی معمولی دارای چندین LED است؛ بنابراین نسبت به مدل‌های قدیمی به خصوص آن‌هایی که با لامپ کار می‌کنند، میزان مصرف انرژی پایین‌تری دارد؛ بنابراین شما می‌توانید از آن برای انجام کارهای حرفه‌ای ناخن استفاده کنید.

این دستگاه از 30 لامپ با چیدمان بسیار مناسب تشکیل شده است که کار خشک کردن ناخن را با سرعت بالایی انجام می‌دهد. طول عمر بالای لامپ‌های دستگاه UV ناخن ماراتن مدل 1s این اطمینان را به شما می‌‌دهد که می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این دستگاه قابلیت خشک کردن انواع ژل ناخن دست و پا است؛ بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی بابت عملکرد آن، برای انجام کارهای حرفه‌ای کاشت ناخن از آن استفاده کنید.

سنسور حرکتی، تایمر خودکار، سینی به صورت مگنتی جدا شونده، کیفیت بالا، ظاهر بسیار زیبا و غیره از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه لاک خشک کن ناخن است که تاثیر مستقیم روی کیفیت خشک کردن ژل ناخن گذاشته است و آن را به یک گزینه‌ی مناسب برای خشک کردن ژل دست و پا تبدیل کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به زمان مورد دلخواه خود، برای خشک کردن ژل از آن استفاده کنید.

سخن نهایی

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید این دستگاه لاک خشک کن را با قیمت مناسب برای شما فراهم کرده است. مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت‌های منحصر به فرد دستگاه UV ناخن ماراتن مدل 1s شما را از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد؛ بنابراین شما می‌توانید برای مدت طولانی از این دستگاه استفاده کنید و نتایج مورد دلخواه خود را با آن بدست آورید.

  • دارای 30 عدد لامپ با قدرت 48 وات دارای تایمر خودکار دارای سینی مگنتی با قابلیت جدا شدن جهت استفاده برای پا دارای سنسور حرکتی
  • فاقد صفحه نمایشگر توانایی خشک کردن انواع ژل در سریع‌ترین زمان ممکن نوع لامپ UV-LED
مــزایا
مــعایب