دستگاه UV LED ماراتن 4S کره ای

3,350,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه UV-LED ماراتون 4Sیک وسیله مناسب برای خشک کردن ناخن در سالن‌های آرایشی است. این دستگاه از 36 عدد لامپ با قدرت 48 وات تشکیل شده است. دستگاه UV ماراتن دارای نمایشگر و تایمر خودکار بوده و با ورود دست به دستگاه به صورت خودکار شروع به کار می‌کند.

امروزه لاین مربوط به زیبایی ناخن، جزو پرطرفدارترین خدمات آرایشی هر سالن زیبایی به حساب می‌آید. اگر شما هم در سالن زیبایی خود، به صورت تخصصی بر روی ناخن کار می‌کنید، خرید دستگاه UV-LED ماراتون 4S را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با استفاده از این دستگاه زمان خشک شدن لاک ژل به حداقل می‌رسد و باعث می‌شود تا ژل لاک طول عمر بالاتری داشته باشد. اگر شما هم می‌خواهید با ویژگی‌های این دستگاه آشنا شوید، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی دستگاه UV-LED ماراتون 4S

اگر قصد راه‌اندازی یک سالن آرایشگاهی تخصصی و بزرگ در زمینه خدمات ناخن را دارید، خرید دستگاه UV-LED را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یکی از خدمات زیبایی هر سالن آرایشگاهی کاشت و ترمیم ناخن است. از آنجایی که خشک شدن لاک ژل تفاوت بسیاری با لاک‌های معمولی دارد، در نتیجه این نوع از لاک‌ها با هوای معمولی خشک نخواهند شد.

برای این منظور نیاز است تا از یک دستگاه UV-LED استفاده کنید. این دستگاه، علاوه بر خشک کردن سریع لاک ژل، باکتری‌های موجود بر روی سطح ناخن را از بین می‌برند. در نتیجه سلامت ناخن‌ها را افزایش می‌دهد. اگر شما هم قصد خرید چنین دستگاهی را دارید، دستگاه UV-LED ماراتون 4Sرا به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی دستگاه یو وی ماراتون 4S

ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه یو وی مدل 4 اس باعث شده است تا این دستگاه لاک خشک کن، به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل شود. از جمله ویژگی‌های مثبت این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دستگاه یو وی ال ای دی 4 اس ماراتون دارای قدرت 48 وات است و از 36 لامپ ال ای دی تشکیل شده است.
  •         لامپ‌های این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به خوبی می‌توانند کل دست‌ شما را پوشش دهند.
  •         کفی این دستگاه قابلیت جدا شدن را دارد. شما می‌توانید از این ویژگی دستگاه برای ناخن‌های پا نیز استفاده کنید.
  •         یکی از قابلیت‌های مهم این دستگاه برای ناخن‌کاران، قابلیت Low Heat Mode است. شما می‌توانید از این قابلیت برای ژل‌های غلیظ استفاده کنید.
  •         دستگاه یو وی مدل 4S دارای صفحه‌نمایشگر و تایمر خودکار است. مدت زمان تایمر استفاده شده برای این دستگاه 10، 30، 60 و 90 است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید دستگاه UV-LED ماراتون 4S را با قیمتی مناسب و با تضمین کیفیت کالا برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب