دستگاه UV LED ماراتن 7

2,750,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه UV-LED ماراتون 7یک وسیله مناسب برای خشک کردن ناخن در سالن‌های آرایشی است. این دستگاه از 36 عدد لامپ با قدرت 48 وات تشکیل شده است. دستگاه UV ماراتن دارای نمایشگر و تایمر خودکار بوده و با ورود دست به دستگاه به صورت خودکار شروع به کار می‌کند.

اگر در سالن زیبایی خود لاین مخصوص کاشت ناخن را دارید، خرید دستگاه لاک خشک‌کن بسیار ضروری است. لاک‌های معمولی برای خشک شدن، نیاز به دستگاه UV ندارند. به این دلیل که این لاک‌ها با قرار گرفتن در معرض هوا به راحتی خشک می‌شوند. اما لاک ژل برخلاف لاک‌های معمولی برای خشک شدن نیاز به دستگاه UV دارند. اگر شما هم به دنبال چنین دستگاهی هستید، خرید دستگاه UV-LED ماراتون 7 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی دستگاه UV-LED ماراتون 7

لاک ژل به عنوان نسل جدید لاک‌ها شناخته می‌شود. این نوع از لاک‌ها به دلیل دوام بسیار بالای خود، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. به طوری که امروزه لاین مربوط به کاشت ناخن ژل به یکی از پرطرفدارترین خدمات آرایشگاهی تبدیل شده است.

اگر شما هم دوست دارید تا به طور حرفه‌ای در زمینه کاشت ناخن فعالیت کنید، خرید یک دستگاه UV بسیار ضروری است. چرا که این نوع از لاک‌ها، برخلاف لاک‌های معمولی به راحتی خشک نمی‌شوند. در چنین شرایطی دستگاه یو وی به کمک شما می‌آید تا فرایند خشک شدن لاک ژل را تسریع ببخشد.

دستگاه‌های لاک خشک کن، انواع مختلفی دارند. یکی از بهترین نوع این دستگاه‌ها، دستگاه UV-LED است. این نوع از دستگاه‌ها به جای لامپ، از چندین LED تشکیل شده‌اند. این دستگاه برخلاف مدل لامپی، زمان خشک شدن لاک را تسریع می‌بخشد و کیفیت کار شما را بالا می‌برد. اگر شما هم به دنبال خرید چنین محصولی هستید، دستگاه UV-LED ماراتون 7را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی دستگاه یو وی ماراتون 7

قدرت و توانایی دستگاه یو وی ماراتون در خشک کردن انواع لاک ژل بسیار بالا است. این دستگاه از 36 عدد لامپ ال ای دی 48 وات تشکیل شده است و با قدرت بسیار بالای خود می‌تواند در عرض 30 ثانیه انواع لاک ژل را خشک کند. صفحه نمایشگر، تایمر خودکار، سنسور حرکتی و... از جمله ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌آید.

سنسور حرکتی این دستگاه با ورود دست به دستگاه شروع به فعالیت می‌کند و می‌تواند انواع لاک ژل را در مدت زمان بسیار کوتاهی خشک کند. دستگاه یو وی ماراتون برای ژل‌های غلیظ از قابلیت Low Heat Mode استفاده می‌کند. مدت زمان تایمر این دستگاه شامل 10، 30، 60 و 99 ثانیه است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید دستگاه یو وی 7 ماراتون را با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت پرداخت برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب