دستگاه UV LED ماراتن 5 Plus کره ای

2,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه UV-LED ماراتون 5 Plusیک وسیله مناسب برای خشک کردن ناخن در سالن‌های آرایشی است. این دستگاه از 36 عدد لامپ با قدرت 48 وات تشکیل شده است. دستگاه UV ماراتن دارای نمایشگر و تایمر خودکار بوده و با ورود دست به دستگاه به صورت خودکار شروع به کار می‌کند.

بسیاری از خانم‌ها برای ترمیم ناخن‌های دست و پای خود به سالن‌های آرایشگاهی مراجعه می‌کنند؛ بنابراین هر سالن آرایشگاهی تخصصی باید یک دستگاه لاک خشک کن ناخن داشته باشد. اگر شما هم برای سالن زیبایی خود قصد خرید چنین دستگاهی را دارید، دستگاه UV-LED ماراتون 5 Plus را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لاک خشک کن در بازار تبدیل شده است.

اگر شما هم می‌خواهید با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی دستگاه UV-LED ماراتون 5 Plus

فرایند خشک شدن لاک ژل تفاوت بسیار زیادی با لاک‌های معمولی دارد. برخلاف لاک‌های معمولی، لاک ژل با قرار گرفتن در معرض هوا خشک نمی‌شود. برای این منظور داشتن یک دستگاه UV بسیار ضروری است. به این دلیل که این دستگاه می‌تواند زمان خشک شدن انواع لاک را سرعت ببخشد.

انتخاب یک دستگاه یو وی مناسب، اهمیت بالایی در درست خشک شدن انواع لاک ناخن دارد. اگر شما هم قصد خرید یک دستگاه لاک خشک ناخن را دارید، دستگاه یو وی ال ای دی ماراتون مدل 5 پلاس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه علاوه بر سرعت بخشیدن به زمان خشک شدن لاک ژل، باعث ایجاد ناخن‌های مقاوم و افزایش درخشندگی و استحکام ناخن‌ها می‌شود.

ویژگی دستگاه یو وی ماراتون 5 Plus

از جمله ویژگی‌های مثبت دستگاه UV-LED ماراتون 5 Plus می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دستگاه یو وی ماراتون مدل 5 پلاس دارای قدرت 48 وات بوده و قادر است تا در مدت 30 ثانیه انواع لاک ناخن را خشک کند.
  •         این دستگاه از 36 لامپ ال ای دی تشکیل شده است. این لامپ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به خوبی می‌توانند دست‌های شما را پوشش دهند.
  •         این دستگاه به دلیل دارا بودن قابلیت Low Heat Mode امکان خشک شدن لاک‌های غلیظ را برای شما فراهم می‌کند.
  •         این صفحه دارای نمایشگر و تایمر خودکار است  اطلاعات مربوط به زمان را به خوبی نمایش می‌دهد.
  •         این دستگاه دارای یک سنسور حرکتی است. در نتیجه با قرار گرفتن دست در زیر آن، دستگاه شروع به فعالیت می‌کند.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید دستگاه UV-LED ماراتون مدل 5 پلاس را با قیمتی مناسب برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب