دستگاه استریل آرایشگاهی طرح شانه و قیچی

2,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه استریل آرایشگاهی یک وسیله مناسب برای ضد عفونی کردن وسایل و تجهیزات آرایشگاهی در سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه است. این دستگاه کیفیت بالایی دارد و سال‌های زیاد برای شما کار خواهد کرد.

اگر برای ضد عفونی کردن لوازم آرایشی به یک دستگاه استریل نیاز دارید، دستگاه استریل آرایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به کمک این دستگاه می‌توانید وسایل پرکاربرد آرایشگاهی مانند ابزار کار ناخن، قیچی، سوهان، سوزن، موچین، تیغ ریش تراش، ناخن گیر و... را ضد عفونی کنید. این وسیله پرکاربرد هم برای مصارف خانگی و هم سالن‌های زیبایی قابل استفاده است.

ویژگی دستگاه استریل آرایشگاهی

سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه با وسایلی کار می‌کنند که می‌توانند عامل انتقال قارچ و ویروس‌ها از یک مشتری به فرد دیگر باشند. برای این منظور استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده لوازم آرایش بسیار ضروری است. چرا که به کمک این دستگاه می‌توانید انواع ابزارها و وسایل آرایشگاهی مانند قیچی، سوزن، سوهان، ناخنگیر، تیغ ریش تراشی و... را ضد عفونی و استریل کنید.

مبنای کار این دستگاه براساس حرارت است. همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز با روش شیمیایی وسایل و تجهیزات پرکاربرد آرایشگاهی را ضد عفونی کنید. برای این منظور کافی است تا دانه‌های استریل‌کننده داخل این دستگاه را درون ظرف قرار دهید. سپس دستگاه استریل آرایشگاهی را روشن کنید. به مدت ده دقیقه صبر کنید تا کار ضدعفونی کننده به طور کامل انجام شود. حالت شیمیایی این دستگاه نتیجه قوی‌تری نسبت به حرارت دارد.

بنابراین شما می‌توانید با توجه به جنس وسایل خود، نسبت به ضد عفونی کردن یکی از روش‌ها اقدام کنید. این دستگاه قادر است تا هرگونه ویروس و باکتری موجود بر روی وسایل را از بین ببرد. استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده در سالن‌های زیبایی باعث اعتبار آرایشگاه شما می‌شود. چرا که مشتری با خیال راحت و بدون نگرانی از هر گونه انتقال بیماری‌های پوستی و قارچی می‌تواند از وسایل و تجهیزات سالن آرایشگاهی شما استفاده کند.

دستگاه استریل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در مقابل حرارت مقاومت بسیار خوبی نشان می‌دهد و طول عمر بالایی دارد. خرید دستگاه ضد عفونی کننده وسایل آرایشگاهی باعث می‌شود تا مشتریان شما به مشتریان ثابت تبدیل شوند. چرا که مشتری می‌داند تمامی وسایل و تجهیزات آرایشگاهی شما کاملا بهداشتی است و بعد از استفاده از این وسایل دچار بیماری‌های ویروسی و قارچی نخواهد شد.

در صورت تمایل به خرید آنلاین دستگاه استریل آرایشگاهی می‌توانید همین حالا از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این محصول را با تضمین اصالت کالا در درب آرایشگاه تحویل خواهید گرفت. این محصول با قیمت اقتصادی خود، تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده می‌کند.

مــزایا
مــعایب