دستگاه استریل آرایشگاهی

1,700,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ازآنجایی‌که آرایشگاه‌های مردانه و زنانه محلی برای انجام خدمات متنوع آرایشگاهی می‌باشد، لازم است تا نظافت و بهداشت وسایل آن نیز رعایت گردد تا افراد با مراجعه به آرایشگاه دچار بیماری و مشکل نشوند؛ بنابراین دستگاه استریل آرایشگاهی ازجمله وسایل ضروری هر آرایشگاه برای استریل کردن وسایل آرایش و پیرایش به کار می‌رود.

دستگاه استریل جهت ضدعفونی کردن وسایل آرایشگاه

یکی از لوازم بسیار ضروری در آرایشگاه‌ها دستگاه استریل آرایشگاهی می‌باشد که با نام‌های دیگری نظیر دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی، دستگاه استریل UV، دستگاه ضدعفونی‌کننده و ... شناخته می‌شود.

 

اگرچه این دستگاه زیرمجموعه‌ی تجهیزات پزشکی است اما در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های مردانه و زنانه بسیار پرکاربرد می‌باشد. به‌طوری‌که می‌توان گفت بدون دستگاه استریل، رعایت بهداشت در آرایشگاه‌ها به صفر می‌رسد. به این دلیل که در آرایشگاه‌ها فعالیت‌های مختلفی نظیر کاشت ناخن، هاشور ابرو، اپیلاسیون، پاک‌سازی صورت، اصلاح ریش، کوتاهی مو، تتو و ... ارائه می‌شود که تمامی این فعالیت‌ها به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم با پوست و خون افراد سروکار دارد. در صورت آلودگی هر یک از این وسایل و استفاده‌ی دوباره از آن‌ها بدون ضدعفونی کردن، ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به‌سلامت مشتریان شما وارد شود؛ بنابراین استریلیزه و ضدعفونی کردن این وسایل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای استفاده از این دستگاه کافی است لوازم آرایشگاهی خود نظیر قیچی، دسته تیغ، شانه و هر وسیله‌ی دیگری که نیاز به ضدعفونی داشته را در این دستگاه قرار دهید تا به‌صورت خودکار تمامی سطح آلوده را ضدعفونی کند. لازم به ذکر است دستگاه استریل آرایشگاهی برای تمامی وسایل خشک و تر قابل‌استفاده می‌باشد.

به دلیل قدرت بالای دستگاه استریل و اشعه تولیدی آن بهتر است هنگام کار با دستگاه، از وسایل حفاظت فردی مناسبی استفاده کنید.

اخیراً استفاده از دستگاه استریل آرایشگاهی در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی به‌صورت یک قانون لازم اجرا تبدیل‌شده است و نظارت دقیقی بر وجود این دستگاه در آرایشگاه صورت گرفته است؛ بنابراین با توجه به این شرایط ضرورت تهیه دستگاه استریل توسط همه آرایشگاه‌ها وجود دارد.

خرید دستگاه استریل آرایشگاهی برای آرایشگاه شما هزینه‌بر نیست و قیمت مناسبی دارد. اگر امکان حضوری برای خرید دستگاه استریل را ندارید، می‌توانید به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید. دستگاه استریل آرایشگاهی موجود در فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت یک طبقه بوده و دارای دو لامپ می‌باشد که برای استریلیزه کردن شانه و قیچی و دسته تیغ بسیار کاربردی است.

  • دستگاه
  • مصرف برق پایین
  • ضد عفونی و استریل کننده
  • استریلیزه
مــزایا
مــعایب