دستگاه استریل طرح مایکروفر

5,150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

برای پیشگیری از بروز انواع بیماری‌های عفونی و واگیردار و انواع بیماری‌های پوستی در آرایشگاه‌ها دستگاه استریل طرح مایکروفر یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. به کمک این دستگاه می‌توانید تمام وسایل آرایشگاهی خود را ضد عفونی کنید.

دستگاه استریل طرح مایکروفر

شستشوی وسایل و ابزارهای آرایشگاهی مانند ابزارهای تاتو، هاشور ابرو، قیچی و ... از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ اما گاهی تنها شستن کافی نیست و نیاز دارید تا لوازم آرایشگاهی را به خوبی استریل کنید. به کمک دستگاه استریل طرح مایکروفر می‌توانید طبق اصول بهداشتی، وسایل آرایشگاهی را ضد عفونی کنید.

ویژگی دستگاه استریل طرح مایکروفر

خدمات متنوعی در سالن‌های زیبایی و آرایشگاهی مردانه و زنانه انجام می‌شود. از جمله مهم‌ترین این خدمات می‌توان به کاشت ناخن، اپیلاسیون صورت، اصلاح ریش، هاشور ابرو، کوتاهی مو، تتو و ... اشاره کرد.

بیشتر این خدمات آرایشگاهی، به صورت مستقیم با پوست و خون افراد سروکار دارند؛ بنابراین برای جلوگیری از انواع بیماری‌های واگیردار و خونی بهتر است تا کلیه وسایل و لوازم آرایشگاهی را شستشو و استرلیزه کنید. برای انجام این کار خرید یک دستگاه استریل طرح مایکروفر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این دستگاه به دلیل داشتن اشعه فرابنفش، می‌توانید تمام آلودگی‌های موجود بر روی وسایل و ابزارهای آرایشگاهی را به طور کامل از بین ببرید.

برای تهیه این دستگاه استریل با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا مراجعه کنید.

 

 

  • دستگاه استریل
  • ضد عفونی کننده
  • 42*27*28
مــزایا
مــعایب