دستگاه استریل مدل تخت

1,050,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ازآنجایی‌که آرایشگاه‌های مردانه و زنانه محلی برای انجام خدمات متنوع آرایشگاهی می‌باشد، لازم است تا نظافت و بهداشت وسایل آن نیز رعایت گردد تا افراد با مراجعه به آرایشگاه دچار بیماری و مشکل نشوند؛ بنابراین دستگاه استریل تخت ازجمله وسایل ضروری هر آرایشگاه برای استریل کردن وسایل آرایش و پیرایش به کار می‌رود.

دستگاه استریل جهت ضدعفونی کردن وسایل آرایشگاه

دستگاه استریل تخت برای زمانی به کار می‌رود که ابزاری نیاز به استریلیزه دارد. به‌عنوان‌مثال زمانی که به آرایشگاه مراجعه می‌کنید، برخی از وسایل توسط افراد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این شرایط نیاز است تا آرایشگر وسیله مورد نظر را جهت ضدعفونی درون دستگاه استریل قرار دهد.

ویژگی دستگاه استریل تخت

دستگاه استریل تخت به شکل یک مایکروفر بوده و برای استریل کردن وسایلی که مستقیم با پوست و خون افراد در ارتباط است، به کار می‌رود. ازجمله این وسایل می‌توان به شانه، قیچی، ابزارهای هاشور، تاتو ابرو، ابزار اصلاح و ... اشاره کرد.

دستگاه استریل یو وی درواقع از طریق اشعه UV تمامی وسایل و تجهیزات را استریلیزه می‌کند. شما می‌توانید از این دستگاه برای ابزارهای خشک و تر استفاده کنید.

هنگام استفاده از دستگاه استریلیزه تخت، بهتر است تا از پوشش مناسب استفاده کنید تا از خطرهای احتمالی اشعه آن در امان باشید.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر برای آرایشگاه خود به دنبال یک دستگاه استریل می‌گردید، خرید دستگاه استریل تخت را به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید خرید آنلاین دستگاه استریل تخت را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • 1000 گرم
  • دستگاه
  • مصرف برق پایین
  • ضد عفونی و استریل کننده
  • 40 در 65 سانتی متر
  • استریلیزه
مــزایا
مــعایب