دستگاه استریل دو طبقه

4,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه استریل دو طبقه یک محصول مناسب برای ضدعفونی کردن لوازم آرایشگاهی است.

دستگاه استریل دو طبقه

دستگاه استریل ازجمله لوازم ضروری برای هر سالن زیبایی است. به کمک استریل سازی می‌توانید تمام باکتری‌ها، میکروب‌ها و ویروس‌هایی که برای سلامت مشتری ضرر دارد را از بین ببرید. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، دستگاه استریل دو طبقه را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

دستگاه استریل از طریق حرارت و خشک‌کردن می‌تواند تمامی لوازم آرایشگاهی مانند وسایل تتو، لوازم ناخن، حوله و ... را به‌خوبی استریل و ضدعفونی کند.

ویژگی دستگاه استریل دو طبقه

اکثر ابزارهای آرایشی به‌صورت مستقیم و یا غیر مستقیم با بدن مشتری در ارتباط است؛ بنابراین باید نسبت به استریل این وسایل اقدام نمایید. دستگاه استریل مدل دوطبقه با تکنولوژی اشعه یو وی کار می‌کند. این دستگاه دارای لامپ‌های UV بوده و برای از بین بردن تمامی میکروب‌ها بسیار مؤثر است.

دستگاه استریل نوبارا به‌صورت دو طبقه طراحی‌شده است؛ بنابراین این محصول برای سالن‌های زیبایی که مشتریان زیادی دارند بسیار مناسب است.

شما می‌توانید این محصول را در مکان‌های مرطوب مانند حمام نیز استفاده کنید؛ اما توجه به این نکته ضروری است که دستگاه را نباید با آب شستشو داد.

طریقه استفاده از دستگاه استریل نوبارا

برای استفاده از دستگاه استریل دوطبقه کافی است تا ابزارهای آرایشگاهی خود را درون هر یک از طبقات دستگاه قرار دهید. سپس درجه دستگاه را تنظیم کرده و دکمه روشن را بزنید. زمانی که دستگاه روشن باشد، چراغ آن تبدیل به رنگ بنفش می‌شود. درنتیجه ضدعفونی کردن ابزارهای آرایشگاهی شما شروع می‎شود.

بعد از 30 تا 45 دقیقه می‌توانید ابزارها را از داخل دستگاه بیرون بیاورید.

خرید آنلاین دستگاه استریل نوبارا در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم‌شده است. برای اطلاع از نحوه خرید آنلاین و قیمت آن می‌توانید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

 

  • دستگاه
  • مصرف برق پایین
  • ضد عفونی و استریل کننده
  • استریلیزه
مــزایا
مــعایب