پایه سشوار ایستاده گلدار مدل 1034

260,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پایه سشوار ایستاده مدل 1034 دارای رنگ‌بندی متنوع، دارای پلاستیک نسوز، مناسب برای انواع سشوار و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

اگر به فکر تاسیس یک سالن زیبایی هستید، طراحی دکوراسیون آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هرچقدر چیدمان سالن زیبایی شما شیک و منظم باشد، حس خوبی را به مشتریان خود القا خواهید کرد. یکی از ضروری‌ترین وسایل نظم‌دهنده آرایشگاه پایه سشوار است. اگر به دنبال یک محصول باکیفیت و استاندارد هستید، پایه سشوار ایستاده گلدار مدل 1034 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی پایه سشوار ایستاده گلدار مدل 1034

شلوغی و بهم‌ریختگی سالن زیبایی حس خوبی را به مشتریان منتقل نخواهد کرد. این موضوع به خصوص برای برخی لاین‌های تخصصی هر سالن زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به عنوان مثال بخش تخصصی مو و زیبایی به دلیل استفاده از وسایل بسیار زیاد مانند برس، قیچی، اتو مو، سشوار، گیره و ... معمولا شلوغ و بهم‌ریخته است. این موضوع باعث می‌شود تا حس خوبی به مشتریان شما منتقل نشود.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که فکر می‌کنید نظم و ترتیب بخشیدن به سالن زیبایی کار بسیار سختی است، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. با خرید یک پایه سشوار می‌توانید تا حدودی به بسیاری از وسایل خود نظم و ترتیب بدهید. اگر شما هم به دنبال چنین وسیله‌ای هستید، پایه سشوار ایستاده گلدار مدل 1034 را پیشنهاد می‌دهیم. این پایه سشوار با رنگ‌بندی متنوع خود، زیبایی سالن آرایشگاهی شما را تامین خواهد کرد.

این وسیله اگرچه بسیار ساده طراحی شده است، اما کاربردی است و علاوه بر نظم بخشیدن به محیط آرایشگاهی شما، باعث افزایش طول عمر وسایل شما نیز می‌شود. علاوه بر دسترسی راحت‌تر به ابزارها را برای شما فراهم می‌کند.

این پایه سشوار جزو یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن زیبایی است و به دلیل کاربرد گسترده‌ای که دارد، برای استفاده در تمامی سالن‌های زیبایی زنانه و سالن‌های آرایشگاهی مردانه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

ویژگی پایه سشوار ایستاده مدل گلدار 1034

ویژگی‌های منحصر به فرد پایه سشوار گلدار مدل ایستاده 1034 تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای محفظه‌ای جهت قرار دادن برس‌ها و قیچی آرایشگاهی از جنس پلاستیک
  •         کف پایه از جنس پلاستیک و دارای سنگینی مناسب به جهت برقراری تعادل پایه و جلوگیری از نیفتادن آن
  •         دارای محلی جهت قرار دادن اتو مو
  •         پایه سشوار از جنس پلاستیک نرم و نسوز جهت قرار دادن سشوار و اتوی مو
  •         دارای کفه‌ای پلاستیکی جهت جلوگیری از کثیفی و خط و خش بر روی سالن آرایشگاهی
  •         پایه سشوار از جنس پلاستیک سنگین جهت جلوگیری از نیفتادن پایه
  •         دارای رنگ‌بندی بسیار متنوع جهت ست شدن با سایر وسایل سالن زیبایی شما
  •         دارای خدمات پس از فروش

سخن نهایی

اگر برای نظم‌دهی به وسایل و ابزارهای مربوط به مو مانند قیچی، برس، شانه، اتو مو، سشوار و ... نیاز به یک نظم‌دهنده دارید، پایه سشوار ایستاده گلدار مدل 1034 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. خرید این محصول به صورت آنلاین در رنگ‌بندی‌های متنوع در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم شده است. با خرید این محصول، سالن زیبایی شما همیشه تمیز و مرتب به نظر می‌رسد.

 

مــزایا
مــعایب