پایه سشوار ایستاده پروانه مدل 1030

260,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پایه سشوار ایستاده پروانه  مدل 1030 دارای رنگ‌بندی متنوع، دارای پلاستیک نسوز، مناسب برای انواع سشوار و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

منظم نگه داشتن وسایل آرایشگاه و همچنین سالم نگه داشتن آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بی‌نظمی‌های موجود در سالن زیبایی باعث می‌شود تا مشتری از آمدن به سالن زیبایی شما دلسرد شود؛ بنابراین بهتر است برای جلوگیری از آشفتگی سالن زیبایی از تجهیزات تخصصی هر بخش استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از پایه سشوار ایستاده پروانه مدل 1030 کمک می‌کند تا سشوار و برس‌های شما با نظم بیشتری در جای خود قرار بگیرد.

معرفی پایه سشوار ایستاده پروانه  مدل 1030

برخی محصولات تخصصی به سالن زیبایی شما نظم و ترتیب خاصی می‌بخشند. از آنجایی که خدمات مربوط به زیبایی مو، جزو یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی است؛ بنابراین هر سالن آرایشگاهی دارای چندین سشوار، برس و اتوی موی است. برای نظم دهی به این وسایل بهتر است از یک پایه سشوار استفاده کنید تا وسایل شما با نظم بیشتری بر روی این پایه قرار بگیرد.

اگر شما هم به دنبال چنین وسیله‌ای هستید، پایه سشوار مدل 1030 مدل پروانه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با خرید این وسیله شما می‌توانید برس‌ها و سشوارهای پرکاربرد خود را درون آن قرار دهید. یکی از ویژگی‌های خوب این پایه سشوار داشتن مکانی برای قرار دادن جای اتو مو است. همین ویژگی باعث شده است تا این وسیله نسبت به سایر پایه‌ سشوارها متمایز باشد.

این پایه سشوار علاوه بر نظم بخشیدن به محیط آرایشگاهی شما، نظافت و بهداشت وسایل شما را نیز به خوبی تامین می‌کند.

در طراحی و ساخت این وسیله از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده شده است؛ بنابراین قرار دادن اتومو و یا سشوار داغ بر روی آن باعث خراب شدن پایه سشوار نخواهد شد. اگر شما هم به نظم، نظافت و بهداشت محیط آرایشگاه خود اهمیت می‌دهید، خرید پایه سشوار ایستاده پروانه مدل 1030 را پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی پایه سشوار ایستاده مدل 1030

ویژگی‌های منحصر به فرد این پایه سشوار قطعا شما را به خرید این محصول مشتاق خواهد کرد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای محفظه‌ای جهت قرار دادن برس‌ها و قیچی آرایشگاهی از جنس پلاستیک
  •         کف پایه از جنس پلاستیک و دارای سنگینی مناسب به جهت برقراری تعادل پایه و جلوگیری از نیفتادن آن
  •         دارای محلی جهت قرار دادن اتو مو
  •         پایه سشوار از جنس پلاستیک نرم و نسوز جهت قرار دادن سشوار و اتوی مو
  •         دارای کفه‌ای پلاستیکی جهت جلوگیری از کثیفی و خط و خش بر روی سالن آرایشگاهی
  •         پایه سشوار از جنس پلاستیک سنگین جهت جلوگیری از نیفتادن پایه
  •         دارای رنگ‌بندی بسیار متنوع جهت ست شدن با سایر وسایل سالن زیبایی شما
  •         دارای خدمات پس از فروش

سخن نهایی

هر سالن زیبایی زنانه نیاز به یک پایه سشوار دارد. چرا که خدمات مربوط به شینیون، کوتاهی، رنگ مو و ... نیاز به چندین برس مو، اتو مو و سشوار است. اگر برای سالن زیبایی خود به دنبال یک پایه جادار هستید، پایه سشوار ایستاده پروانه مدل 1030 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این پایه به صورت چندپر طراحی شده است و شما می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را به آن آویزان کنید.

کاربرد این پایه سشوار بسیار گسترده است و در تمامی سالن‌های زیبایی زنانه، سالن‌های آرایشگاهی مردانه، کلاس‌های آموزشی آرایشی و پیرایشی و ... قابل استفاده است. در صورت تمایل به خرید آنلاین این محصول، می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

مــزایا
مــعایب