پایه سشوار ایستاده ساده مدل 1036

260,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پایه سشوار ایستاده ساده  مدل 1036 دارای رنگ‌بندی متنوع، دارای پلاستیک نسوز، مناسب برای انواع سشوار و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

هر سالن زیبایی نیاز به یک پایه سشوار دارد تا به کمک آن بتوان به محیط آرایشگاه نظم و ترتیب داد. پایه‌های سشوار موجود در بازار تنوع بسیار زیادی دارد. اگر شما به دنبال یک پایه سشوار استاندارد و با قیمت مناسب هستید، پایه سشوار ایستاده ساده مدل 1036 را پیشنهاد می‌دهیم. این پایه سشوار در عین ساده‌بودن بسیار کاربردی است. این پایه به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید علاوه بر سشوار، برس‌های مختلفی را بر روی آن قرار دهید.

معرفی پایه سشوار ایستاده ساده  مدل 1036

اگر به دنبال یک دکوراسیون شیک، منحصر به فرد و با نظم و ترتیب برای سالن زیبایی خودتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از تجهیزات آرایشگاهی حرفه‌ای استفاده کنید. از آنجایی که لاین تخصصی مو جزو یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌های هر آرایشگاه است؛ بنابراین خرید یک پایه سشوار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به این دلیل که خرید این وسیله کمک می‌کند تا آرایشگاه شما منظم و مرتب به نظر برسد.

فضای شلوغ و بی‌نظم سالن آرایشگاهی باعث می‌شود تا به مشتری حس سردرگمی دست بدهد. اگر شما هم برای ابزارهای مورد استفاده در آرایش مو مانند اتو مو، سشوار، فرکننده مو، گیره، برس، قیچی و ... نیاز به یک پایه سشوار دارید، خرید پایه سشوار ایستاده ساده مدل 1036 را پیشنهاد می‌دهیم. استفاده از این پایه سشوار، علاوه بر منظم شدن محیط آرایشگاهی از آسیب دیدن وسایل و ابزارهای آرایشگاهی جلوگیری می‌کند.

این پایه سشوار از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده است تا بر اثر گرمای بیش از اندازه سشوار سالم باقی بماند. این پایه سشوار در عین سادگی جزو یکی از کاربردی‌ترین وسایل موجود در بازار است که نیاز شما را به خوبی برآورده می‌کند.

کاربرد این پایه سشوار بسیار گسترده است و برای تمامی سالن‌های زیبایی زنانه و سالن‌های آرایشگاهی مردانه قابل استفاده است. استفاده از این پایه سشوار باعث جذابیت بیشتر سالن زیبایی شما خواهد شد.

ویژگی پایه سشوار ایستاده مدل ساده

اگرچه این پایه سشوار به صورت ساده طراحی شده است؛ اما به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود جزو یکی از بهترین و مهم‌ترین وسایل هر سالن زیبایی است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای محفظه‌ای جهت قرار دادن برس‌ها و قیچی آرایشگاهی از جنس پلاستیک
  •         کف پایه از جنس پلاستیک و دارای سنگینی مناسب به جهت برقراری تعادل پایه و جلوگیری از نیفتادن آن
  •         دارای محلی جهت قرار دادن اتو مو
  •         پایه سشوار از جنس پلاستیک نرم و نسوز جهت قرار دادن سشوار و اتوی مو
  •         دارای کفه‌ای پلاستیکی جهت جلوگیری از کثیفی و خط و خش بر روی سالن آرایشگاهی
  •         پایه سشوار از جنس پلاستیک سنگین جهت جلوگیری از نیفتادن پایه
  •         دارای رنگ‌بندی بسیار متنوع جهت ست شدن با سایر وسایل سالن زیبایی شما
  •         دارای خدمات پس از فروش

سخن نهایی

هر سالن زیبایی زنانه نیاز به یک پایه سشوار دارد تا آرایشگر بتواند وسایل مورد نیاز خود در هنگام شینیون درون آن نگهداری کند. پایه سشوار ایستاده ساده مدل 1036 به گونه‌ای ساده اما کاربردی ساخته شده است و تمام نیاز شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، خرید آنلاین این پایه سشوار را برای شما فراهم کرده است.

 

مــزایا
مــعایب