میز مانیکور کلاسیک مدل 800

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

میز مانیکور کلاسیک، چوبی است. این محصول دارای سه کشو به همراه یک فایل جهت نگهداری لاک‌ها می‌باشد.

میز مخصوص ناخن و مانیکور مدل کلاسیک

میزهای کاشت ناخن و مانیکور عضو جدانشدنی هر سالن زیبایی می‌باشد. این میزها علاوه بر راحتی مشتری، باعث تمرکز بیشتر شما بر روی کارتان می‌شود.

گروه تجهیزات آرایشگاهی ازجمله شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. یکی از محصولات این شرکت میز مانیکور کلاسیک است. ظاهر زیبا در کنار کیفیت بالا ازجمله دلایلی است که باعث شده است تا این محصول مورد توجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گیرد.

در سمت راست میز مانیکور شیشه‌ای مدل کلاسیک یک کمد 3 ‌طبقه‌ای  به چشم می‌خورد که می‌توانید وسایل زیادی را درون آن‌ها قرار دهید. علاوه بر این بر روی صفحه‌ی اصلی قفسه کوچکی جهت چیدن لاک‌هایتان قرار دارد. این ویژگی باعث شده است تا همیشه به همه‌ی لاک‌ها دسترسی داشته باشید.

جنس بدنه‌ی میز مانیکور کلاسیک از MDF می‌باشد. به همین جهت هم به‌راحتی تمیز شده و هم خط نمی‌افتد. همچنین این ویژگی باعث شده است تا در کنار استحکام بالا، وزن فوق‌العاده سبکی نیز داشته باشد تا برای حمل و نقل آن دچار مشکل نشوید.

طول صفحه رویی میز کاشت ناخن و مانیکور 110 سانتی‌متر بوده و عرض آن 46 سانتی‌متر در ارتفاع 82 سانتی‌متر می‌باشد.

طول فضای زیر میز ناخن مدل کلاسیک به‌اندازه‌ای است که پای مشتری و شما به‌راحتی زیر آن جای می‌گیرد.

اگر قصد انجام خدمات ناخن را دارید، میز مانیکور مدل کلاسیک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل به خرید اینترنتی این محصول می‌توانید از فروشگاه بیوتی کالا اقدام به سفارش نمایید.

تمامی محصولات این گروه تولیدی با گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله به فروش می‌رسد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول شامل تأمین و تعمیر قطعات و یا تعویض و تعمیر محصول می‌باشد.

  • 49 کیلوگرم
  • 110
  • 45
  • 82
  • بدنه و پایه چوبی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: