میز مانیکور صفحه شیشه ایی مدل 803

3,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

میز مانیکور صفحه شیشه‌ای، از جنس MDF است. این محصول دارای چهار کشو به همراه یک فایل و کمد جهت نگهداری لاک‌ها می‌باشد. پایه‌های میز فلزی و ثابت است و در رنگ‌های متنوعی قابل تولید می‌باشد.

میز مخصوص ناخن مدل صفحه شیشه‌ای

مانیکور یکی از کارهای زیبایی و آرایشی است که در اکثر سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. اگر شما هم در سالن زیبایی خود، کارهای مربوط به ناخن و مانیکور را انجام می‌دهید، میز مانیکور یکی از ملزومات کار می‌باشد. میز مانیکور درواقع محصولی است که علاوه بر تسلط شما به کارتان برای نگهداری وسایل کار نیز بسیار ضروری می‌باشد.

این شرکت به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان داخلی در زمینه‌ی تجهیزات آرایشی، اقدام به تولید میز مانیکور کرده است. میز مانیکور مدل صفحه شیشه‌ای یکی از این محصولات می‌باشد که مورد پسند بسیاری از مشتریان قرارگرفته است.

جادار بودن یکی از ویژگی‌های مثبت میز مانیکور صفحه شیشه‌ای است. سمت راست این میز از 4 کشوی جادار تشکیل‌شده است و سمت چپ آن دارای یک کمد بزرگ می‌باشد. همچنین روی این میز یک فایل جهت نگهداری لاک طراحی‌شده است.

بدنه‌ی این میز از جنس MDF می‌باشد که بسیار مرغوب بوده و ضد آب است. تنوع رنگی بالا از دیگر ویژگی‌های مثبت میز مانیکور صفحه شیشه‌ای است. هنگام خرید می‌توانید رنگ مورد دلخواه خود را سفارش دهید.

ظاهری زیبا، جادار بودن، استحکام بالای بدنه و تنوع رنگی ازجمله دلایلی است که شمارا از خرید میز مانیکور صفحه‌ شیشه‌ای پشیمان نمی‌کند. درصورتی‌که قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید، فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا این امکان را برای شما فراهم کرده است. در صورت خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 1 ساله بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش 10 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

  • پرشین کلاسیک
  • شیشه و MDF
مــزایا
مــعایب