میز مانیکور هلالی مدل 801

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

میز مانیکور هلالی، از جنس MDF است. این محصول دارای چهار کشو به همراه یک فایل و کمد جهت نگهداری لاک‌ها می‌باشد. پایه‌های میز فلزی و ثابت است و در رنگ‌های متنوعی قابل تولید می‌باشد.

میز مخصوص ناخن و مانیکور مدل هلالی

یکی از خدمات سالن‌های زیبایی، کارهای مربوط به مانیکور و آرایش ناخن می‌باشد. انجام خدمات مانیکور و کارهای مربوط به آرایش ناخن، نیازمند دقت بسیاری است؛ بنابراین برای انجام این کارها نیاز به میز مخصوصی است که به آن میز مانیکور می‌گویند تا مشتری دست خود را بر روی آن قرار دهد. این میز علاوه بر تسلط بیشتر شما به دست مشتری، از کمردرد و گردن درد شما نیز جلوگیری می‌کند.

این شرکت با داشتن چند دهه فعالیت به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی تبدیل‌شده است. میز مانیکور هلالی یکی از محصولات این شرکت می‌باشد که برای انجام کارهای ناخن بسیار مناسب است.

اگر جادار بودن میز مانیکور برای شما اهمیت دارد، میز مانیکور هلالی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. سمت چپ میز مانیکور هلالی، از چهار کشوی جادار تشکیل‌شده است که برای گذاشتن ابزار ناخن بسیار مفید می‌باشد. در سمت راست این میز یک کمد بزرگ و جادار می‌باشد که برای قرار دادن وسایل بزرگ بسیار مناسب است. همچنین در قسمت بالای میز یک فایل جهت نگه‌داری لاک‌ها به چشم می‌خورد.

جنس بدنه‌ی میز مانیکور مدل هلالی از MDF مرغوب می‌باشد و دارای تنوع رنگی مختلفی است. شما می‌توانید هنگام خرید رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب کنید و از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

یکی از ویژگی‌های خوب میز ناخن مدل هلالی پوشش سطح بدنه‌ی آن می‌باشد. این بدنه از جنس ملامینه، پی‌وی‌سی و ام‌دی‎اف بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.

پایه‌های میز مانیکور مدل هلالی ثابت بوده و از جنس فلز می‌باشد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر قصد انجام خدمات ناخن را دارید، میز مانیکور مدل هلالی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این میز را به‌صورت اینترنتی از سایت بیوتی کالا سفارش داده و از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله آن بهره‌مند شوید.

  • 49 کیلوگرم
  • 110
  • 45
  • 82
  • پایه و بدنه چوبی
مــزایا
مــعایب