میز مانیکور مستطیلی مدل 802

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

میز مانیکور مستطیلی، از جنس ملامینه است. این محصول دارای 3 کشو به همراه یک فایل و کمد جهت نگهداری لاک‌ها می‌باشد. پایه‌های میز فلزی و ثابت است و در رنگ‌های متنوعی قابل تولید می‌باشد.

میز مانیکور مدل مستطیلی

امروزه خدمات ناخن به یکی از پرطرفدارترین خدمات آرایشی و بهداشتی در سالن‌های زیبایی تبدیل‌شده است. برای انجام این امر وجود یک میز به‌خصوص کمک می‌کند تا ناخن کار تسلط بیشتری در انجام مانیکور داشته باشد.

این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی تولید و عرضه تجهیزات آرایشگاهی است که اقدام به تولید میز مانیکور کرده است. میز مانیکور مدل مستطیلی یکی از این نوع میزها است که در نهایت زیبایی و کیفیت ساخته‌شده است و نیاز شمارا برای انجام خدمات مانیکور برآورده می‌کند.

جادار بودن میز مانیکور مدل مستطیلی ازجمله عواملی است که این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل کرده است. سمت راست این محصول از 3 کشوی جادار و سمت چپ آن از یک کمد جادار تشکیل‌شده است. همچنین بر روی این میز یک فایل جهت نگهداری لاک‌ها قرار دارد.

پایه‌های میز ناخن مدل مستطیلی، فلزی و بدون چرخ می‌باشد.

سطح بدنه میز و سطح رویی بدنه آن از جنس ملامینه می‌باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. سفید، سیاه، قرمز و قهوه‌ای رنگ‌های قابل تولید برای میز مانیکور مستطیلی می‌باشد.

درصورتی‌که قصد خرید این صندلی آرایشگاهی را دارید، می‌توانید به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید.

میز مانیکور مستطیلی دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می‌باشد. این صندلی براساس استاندارهای روز دنیا ساخته‌شده است و یک انتخاب مناسب برای شما آرایشگران می‌باشد.

 

  • 130
  • 55
  • 81
  • بدنه MDF , پایه فلز
مــزایا
مــعایب