میز ناخن پایه آهویی مدل B6

2,650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

میز ناخن مدل پایه آهویی، دارای یک استند لاک بر روی میز و یک کمد بزرگ در زیر آن می‌باشد. کیفیت بالا و زیبایی منحصربه‎فرد شمارا از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد.

میز ناخن مدل پایه آهویی

یکی از خدمات مهم هر سالن‌ زیبایی، انجام خدمات مربوط به ناخن مانند مانیکور، کاشت ناخن و ... می‌باشد؛ بنابراین اگر می‌خواهید که خدمات مربوط به ناخن را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهید، نیازمند تجهیزات ضروری ازجمله میز ناخن هستید.

میز مانیکور و یا همان میز ناخن یکی از کاربردی‌ترین و پرمصرف‌ترین تجهیزات لوازم آرایشگاهی در سالن‌های زیبایی زنانه می‌باشد. میز مانیکور ارائه‌شده در شرکت تجهیزات آرایشگاهی از کیفیت بالا و طراحی زیبایی برخوردار می‌باشد. این محصول با نام تجاری میز ناخن مدل پایه آهویی به بازار عرضه‌شده است که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‎فرد خود جز یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات آرایشگاهی این شرکت می‌باشد.

استفاده از میز مانیکور پایه آهویی، سرعت کار آرایشگران را چند برابر کرده و تسلط آن‌ها به کار را افزایش می‌دهد.

در سمت راست میز ناخن، یک کمد بزرگ قرارگرفته است که می‌توانید وسایل زیادی را درون آن قرار دهید. دستگیره‌ی استفاده‌شده بر روی این درب، بسیار محکم و مقاوم بوده و زیبایی خاصی به این میز بخشیده است.

در سمت راست و بر روی میز این محصول ساده و کاربردی، یک فایل زیبا جهت قرار دادن لوازم آرایشی مانند لاک، وسایل کاشت ناخن و ... تعبیه‌شده است تا روی میز شما مرتب بوده و از متفرق شدن وسایل جلوگیری شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت مدل پایه آهویی میز ناخن، طول فضای زیر میز ناخن می‌باشد که پای مشتری به‌راحتی در آنجا می‌شود.

شما می‌توانید همین حالا میز ناخن پایه آهویی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید هنگام خرید، رنگ مورد نظر میز خود را سفارش دهید.

  • میز مانیکور
  • پایه فایبر جنس کنسول ام دی اف
  • ام دی اف
  • سالن زیبایی
  • 120*50
مــزایا
مــعایب