دستگاه ماساژور پا مدل FB25

2,350,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

به کمک دستگاه ماساژور پا مدل FB25 می‌توانید پاهای خود را درون آن قرار دهید و از ماساژ آن لذت ببرید.

دستگاه ماساژور پا مدل FB25

بیشتر پزشکان معتقدند که پاهای انسان، نقش قلب دوم را بازی می‌کند؛ بنابراین باید از این عضو حیاتی به خوبی مراقبت کنید. یکی از بهترین راهکارها برای حفظ سلامتی پا، استفاده از دستگاه ماساژور پا است. اگر شما هم به دنبال چنین دستگاهی می‌گردید، دستگاه ماساژور پا مدل FB25 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این دستگاه به صورت یک وان حباب طراحی شده است و از پاهای شما به خوبی مراقبت می‌کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید که سلامت پاهای شما تضمین شود، استفاده از این دستگاه را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی دستگاه ماساژور پا مدل FB25

بعد از یک روز کاری سخت، استفاده از دستگاه ماساژور پا، حس آرامش را به پاهای شما منتقل می‌کند و خستگی روزانه را از شما دور می‌کند. به این دلیل که این دستگاه، گردش خون در پاهای شما را زیاد می‌کند و نیروی تازه‌ای به آن می‌بخشد.

از طرفی دیگر این دستگاه باعث تجدید سریع حیات سلول‌ها می‌شود. همچنین ماهیچه‌های منقبض شده را شل می‌کند.

دستگاه ماساژور برقی پا مدل FB25 دارای 16 مگنت است که به صورت یکپارچه در داخل ماساژور قرار گرفته است. همچنین این دستگاه دارای یک غلطک جداشدنی بوده و برای ماساژ واکنشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماساژ لرزشی، آب گرم و حبابی از جمله عملکردهای مختلف این دستگاه است. علاوه بر این ماساژور پا، امکان ماساژ کف پا را برای شما فراهم می‌کند.

طریقه استفاده از دستگاه ماساژور برقی پا

برای استفاده از دستگاه ماساژور پا مدل FB25 بهتر است تا ابتدا ماساژور را از آب گرم و یا سرد پر کنید. سپس دستگاه را به برق متصل کنید. حال می‌توانید بر روی یک صندلی نشسته و پاهای خود را درون جا پای داخل ماساژور قرار دهید.

بعد از مدت 30 دقیقه ماساژور را خاموش کرده و از پریز برق جدا کنید. سپس آب داخل دستگاه را از قسمت تخلیه خارج کنید.

شما می‌توانید آب گرم داخل دستگاه ماساژور را همراه با گل همیشه بهار، رزماری، نمک دریایی نیز ترکیب کنید. این کار باعث افزایش گردش خون در پاها می‌شود و حس لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین برای زمان‌هایی که خسته هستید، آب ولرم همراه با عصاره اسطوخودوس و آویشن حس آرامبخشی را به شما هدیه می‌دهد.

نکات مهم برای استفاده از دستگاه ماساژور پا

برای عملکرد بهتر دستگاه ماساژور پا مدل FB25 بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از اتصال دستگاه به برق، به هیچ عنوان پاهای خود را درون ماساژور قرار ندهید.
  • اگر دستگاه آسیب دیده است، خطر برق گرفتگی شما بسیار بالا است.
  • حداکثر مدت زمان استفاده از دستگاه بین 30 تا 40 دقیقه است.
  • ماساژور را به صورت ایستاده استفاده نکنید.
  • هنگام پر کردن مخزن ماساژور، دستگاه را به برق متصل نکنید.
  • استفاده از این دستگاه برای کسانی که دچار ناراحتی پا مانند التهاب ورید، واریس، دیابت و ... هستند، منع مصرف دارد. مگر اینکه با پزشک متخصص مشورت کنید.
  • از روشن کردن ماساژور بدون آب جدا خودداری کنید.

در صورت تمایل به خرید آنلاین دستگاه ماساژور برقی پا مدل FB25 می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به خرید کنید.

مــزایا
مــعایب