لاک سحرآمیز (با رنگ های مد روز) دایانا

85,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

لاک سحرآمیز دایانا با رنگ‌های مد روز، پوشانندگی عالی، نرمی، حاوی ترکیبات غیر مضر، کلسیم و ویتامین E یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای کسانی است که به دنبال یک برند عالی هستند.

لاک سحرآمیز دایانا

یکی از مباحث پرطرفدار در زیبایی دست ها و ناخن ها، رنگ لاک است. ست کردن رنگ لاک با لباس و رنگ پوست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در کنار انتخاب رنگ مناسب، نوع لاک و برند آن نیز بسیار اهمیت دارد. اگر شما هم به دنبال جدیدترین لاک ها مطابق با رنگ‌های مد روز هستید، لاک سحرآمیز دایانا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی لاک سحرآمیز دایانا مطابق با رنگ‌های مد روز

انتخاب صحیح رنگ لاک در کنار توجه به برند آن می‌تواند زیبایی دستان شما را دوچندان کرده و سلامت ناخن‌های شما را تامین کند. لاک سحرآمیز برند دایانا جزو یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار است. این لاک بافتی بسیار نرم دارد. به‌طوری که هنگام استفاده، لاک به صورت یکدست بر روی ناخن های شما قرار می‌گیرد؛ بنابراین هنگام استفاده از لاک، متوجه پوشانندگی عالی و براقی آن خواهید شد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت لاک دایانا می‌توان به ترکیبات موجود در این لاک اشاره کرد. مواد موجود در این لاک، از ناخن‌های شما محافظت کرده و از ایجاد ترک و زردی بر روی ناخن جلوگیری می‌کند. این لاک عاری از هرگونه مواد مضر بوده و غنی شده از کلسیم است. ویتامین E و فیلتر ضد آفتاب از دیگر مواد موجود در این لاک سحرآمیز است.

لاک سحرآمیز دایانا تنوع رنگی بسیار زیادی دارد. در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.


مجوز بهداشت :1203102452365210

 

  • دایانا
  • لاک
  • دارای بافتی نرم و یکدست
  • جلوگیری از ترک و زرد شدن ناخن
مــزایا
مــعایب