کانسیلر تغذیه کننده دایانا

140,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کانسیلر تغذیه کننده دایانا

کانسیلر تغذیه کننده با دارا بودن مواد مغذی و موثر موجب محافظت و تغذیه پوست شده و ظاهری یکدست به پوست اطراف چشم می بخشد

کانسیلر تغذیه کننده دایانا

در بین انواع لوازم‌آرایشی مختلفی که در بازار می‌بینیم، کانسیلر‌ها هم هستند. به کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی کانسیلر می‌گویند.

کانسیلرها به‌صورت نیمه جامد، مایع و به شکل ماتیکی یا Stick  وجود دارند که شکل ماتیکی آن برای استفاده، راحت‌تر است. کاری که کانسیلر انجام می‌دهد، در حقیقت برای زیرسازی و آماده کردن پوست صورت برای آرایش با استفاده از کرم پودر می‌باشد. البته برخی از آرایشگران استفاده از کانسیلر را بعد از استفاده از کرم پودر، مناسب‌تر می‌دانند.

محصولات آرایشی با برندهای مختلفی وجود دارد که هرکسی با توجه به تجربه و اعتمادی که به یک مارک دارد، در خریدش به کیفیت و برند معتبر لوازم‌آرایشی هم توجه می‌کند.

دایانا آف لندن با نام اختصاری و برند دایانا، یک برند معتبر و نام آشنا در تولید لوازم آرایشی با کیفیت است که در ترکیب محصولات خود از موادی بر پایه آب، مواد معدنی و گیاهی بهره می‌برد و ازاین‌جهت مشکلی برای صدمه رساندن احتمالی به پوست و سلامتی افراد ایجاد نمی‌کند.

یکی از تولیدات دایانا، کانسیلر تغذیه‌کننده دایانا می‌باشد که بافت بسیار نرم و سبکی دارد و پوشش بسیار خوب و مناسبی برای عیب و ایراد یا لکه‌های روی پوست حاصل می‌نماید و یک نما و جلوه طبیعی به پوست می‌بخشد.

ازآنجایی‌که کانسیلر دایانا، حاوی روغن‌زیتون، ویتامین E و روغن آلوئه ورا می‌باشد، یک محافظ، تقویت‌کننده بسیار خوب و عالی برای پوست خواهد بود که ویژگی آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده هم با خود دارد.

محتوای کانسیلر تغذیه‌کننده دیانا، تنوع رنگی مناسب و شکل پودری ظریفی دارد. بعد از استفاده از این کانسیلر، به کار بردن پودرهای تثبیت‌کننده دیگر ضرورتی نخواهد داشت.

برای پوست اطراف چشم و پلک، می‌توانید از کانسیلر تغذیه‌کننده دایانا آف لندن هم استفاده نمایید.

اثر کانسیلر دیانا، مدت‌زمان زیادی روی پوست می‌ماند و پوشش صاف و یکدستی را هم برای پوست ایجاد می‌کند.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه لذت‌بخش خرید اینترنتی کانسیلر تغذیه‌کننده دایانا آف لندن را همراه با تضمین اصالت، کیفیت بالا و امنیت کامل پیشنهاد می‌کند.

مــزایا
مــعایب