کرم پودر احیاء کننده پوششی دایانا

340,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کرم پودر احیاء کننده پوششی دایانا

این کرم پودر دارای ذرات و بافت نرم و سبک که به پوست شما اجازه تنفس داده و از ایجاد آکنه به دلیل عدم تنفس پوست جلوگیری میکند.

کرم پودر احیاکننده پوششی دایانا

زیبایی و میل به زیبا بودن و خوب دیده شدن در هر انسانی وجود دارد و امری طبیعی است. آرایش کردن یکی از کارهای معمولی و تقریباً روزانه بسیاری از خانم‌ها جهت بهتر دیده شدن و زیبایی‌شان می‌باشد. گاهی هم از انواع لوازم‌آرایشی برای پوشاندن برخی عیب و ایراد روی پوست مخصوصاً برای صورت استفاده می‌شود. برای مثال برای محو کردن و پوشش دادن آثار جوش و لکه روی صورت می‌توان از انواع کرم پودرهای آرایشی بهره‌مند شد تا سطح صاف و یکدست ایجاد شود.

برند دایانا آف لندن، یکی از تولیدکنندگان لوازم‌آرایشی می‌باشد که کیفیت محصولاتش برای بیشتر مصرف‌کنندگانش شناخته‌شده است. دایانا در تعریف تولیدات خود، می‌گوید از ترکیباتی بر پایه آب، مواد معدنی و مواد گیاهی که هرکدام مواد مؤثر و مفیدی برای تغذیه و تقویت پوست هستند، استفاده کرده است.

کرم پودر احیاکننده و پوششی دایانا با نام لاتین Diana Of London Absolute Balance Foundation، یکی از محصولات ذکرشده دایانا می‌باشد که ضمن افزایش رطوبت پوست و آب‌رسانی به آن، پوشش مناسبی برای عیوب و خطوط ریز احتمالی روی صورت ایجاد می‌کند.

کرم پودر دایانا آف لندن، نقش یک احیاکننده بسیار خوب را برای پوست دارد.

بعد از استفاده از کرم پودر ابسولوت بالانس دایانا، از اینکه بسیار سبک و بی‌وزن هست و به کمک آن توانسته‌اید چهره‌ای شاداب و با طراوت داشته باشید، حسی بسیار خوب را تجربه خواهید کرد.

استفاده از کرم پودر بادوام دایانا، برای افرادی که دارای پوست نرمال هستند، مناسب است و اثر خوبی که روی صورت می‌گذارد، در مدت‌زمان زیادی باقی خواهد ماند و می‌توان گفت، ماندگاری بالای کرم پودر پوششی دیانا، از ویژگی‌های مهم و کاربردی آن نیز می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه لذت‌بخش خرید اینترنتی کرم پودر بادوام ابسولوت بالانس دایانا آف لندن را همراه با تضمین اصالت، کیفیت بالا و امنیت کامل پیشنهاد می‌کند.

مــزایا
مــعایب