اسکراپ کواف

  • شاتوت
  • طالبی
  • شنی

80,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اسکراب 400 میل کواف

کواف (Kuaf)، یکی از برندهای معروف کشور ترکیه می‌باشد که فعالیت آن تولید و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی متنوع می‌باشد. لایه بردارها یا اسکراب، یک نوع از انواع محصولاتی هست که تولید می‌کند.

معمولاً در طی روز و یا فعالیت‌های روزمره، هنگام کار در آشپزخانه، قرار گرفتن در معرض آلودگی‌های هوا یا محیط و ... طبیعی است که پوست صورت هم قسمتی از این آلودگی‌ها را به خود جذب کند. به همین خاطر برای این‌که پوست خود را تمیز کنیم شروع به شستن آن می‌کنیم. ممکن است با شست‌وشوی سطحی لایه‌های آلوده روی پوست صورت به‌طور کامل از بین نرود.

اسکراب 400 میل کواف، کار پاک‌سازی سطح پوست و از بین بردن سلول‌های مرده روی آن را به‌خوبی انجام می‌دهد و یک ‌لایه جدید و نرم روی پوست به‌جای می‌گذارد.

وقتی از اسکراب کواف استفاده می‌کنید، پوست شما طراوت و تازگی خود را به دست می‌آورد و اگر تیرگی یا لکی هم روی صورت داشته باشید با اسکراب Kuaf که در حجم 400 میلی‌لیتر عرضه‌شده است، کاملاً از بین می‌رود و درنهایت از داشتن پوستی صاف، زیبا، درخشان و خیلی لطیف لذت خواهید برد.

ترکیباتی چون متیل گلوسیت 20،  منتول، تالک و ... در اسکراب 400 میلی کواف وجود دارد و برای افراد مختلف با هر نوع پوستی شامل چرب، خشک و حساس، مناسب می‌باشد.

کواف، اسکراب 400 میل خود را در عصاره‌های شاتوت، طالبی و شنی در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهد.

اسکراب 400 میل شاتوت کواف

از عصاره شاتوت و خواص مفید آن در اسکراب 400 میل شاتوت کواف، استفاده‌شده است. شاتوت دارای ویتامین‌های A، B، C و E، آنتی‌اکسیدان و پروتئین موردنیاز برای پوست می‌باشد که کار لایه‌برداری سلول‌های مرده روی پوست را به‌صورت عمقی و کامل انجام می‌دهد و باعث ظاهر شدن یک ‌لایه جدید صاف، شفاف، لطیف و درخشان خواهد شد.

اسکراب شاتوت کواف، علاوه بر بوی خوشی که در خود دارد، باعث پیشگیری از پیری زودرس پوست و افزایش آب‌رسانی و رطوبت آن می‌شود.

اسکراب 400 میل طالبی کواف

از عصاره طالبی در اسکراب 400 میل طالبی کواف استفاده‌شده است. ویتامین‌های A و C که در طالبی وجود دارد باعث می‌شود تا پوست از پیری زودرس در امان بماند و شفاف و درخشان‌تر به نظر برسد.

ازآنجایی‌که درصد زیادی از طالبی را آب، تشکیل می‌دهد، می‌توان از آن به‌عنوان یک مرطوب‌کننده کاملاً طبیعی بهره برد.

استفاده از اسکراب طالبی 400 میل کواف، ضمن لایه‌برداری قوی سلول مرده پوست، باعث افزایش آب‌رسانی و لطافت و درخشندگی آن نیز می‌شود.

اسکراب 400 میل شنی کواف

دانه‌های شن در ترکیب اسکراب 400 میل شنی کواف وجود دارد. اسکراب شنی kuaf ، باعث افزایش رطوبت سطح پوست و درنتیجه نرم و لطیف شدن آن می‌شود.

اگر از اسکراب شنی کواف استفاده کنید، لکه‌های تیره، دانه‌های سرسیاه و جوش‌های روی صورت هم از بین می‌رود و با لایه‌برداری عمیقی که انجام می‌دهد، پوستی شفاف، روشن و درخشان را به شما هدیه می‌کند.

روش استفاده از اسکراب 400 میل کواف

مقداری از اسکراب را بردارید، بعد به‌صورت آرام و حرکت دایره‌ای، روی پوست صورت خود بمالید و بعد از چند دقیقه با آب ولرم بشویید. لایه‌برداری و استفاده از اسکراب را بهتر است به‌اندازه 2 تا 3 بار طی یک هفته انجام دهید.

  • 400 میلی لیتر
  • کواف
  • اسکراپ
  • بسته بندی کاملا بهداشتی
  • انواع پوست جهت لایه برداری
مــزایا
مــعایب