دستگاه ماساژور پا مدل ZD4L

550,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

به کمک دستگاه ماساژور پا مدل ZD4L می‌توانید پاهای خود را درون آن قرار دهید و از ماساژ آن لذت ببرید.

دستگاه ماساژور پا مدل ZD4L

امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد زندگی، سلامت افراد جامعه به فراموشی سپرده شده است. بعد از یک روز کاری سخت، ماساژ پاها می‌تواند به رفع خستگی شما کمک بسیار زیادی بکند. برای این امر استفاده از دستگاه ماساژور پا مدل ZD4L را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، این دستگاه از طریق برق می‌تواند قسمت‌های مختلف پا مانند ران، پشت ساق پا، مچ و ... را ماساژ دهد. استفاده از این دستگاه رفاه و آسایش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی دستگاه ماساژور پا مدل ZD4L

ماساژور پا دارای یک صفحه‌ نمایش دیجیتال است که به کمک آن می‌توانید درجه حرارت را ببینید. برای این منظور می‌توانید دمای آب داخل ماساژور را بین 35 تا 48 درجه تنظیم کنید.

حمل و جابجایی راحت از دیگر ویژگی‌های مثبت ماساژور برقی پا مدل ZD4L است. به این دلیل که این دستگاه وزن بسیار کمی دارد.

ماساژور برقی ZD4L احساس راحتی را برای پای شما به ارمغان می‌آورد. به این دلیل که این دستگاه با تولید گاز اکسیژن و تولید رزونانس آب، باعث تحریک نقاط مختلف پا شده و میکروسیرکولاسیون پا را بهبود می‌بخشد. در نتیجه باعث رفع خستگی پا شده و شادابی را به شما هدیه می‌دهد.

برای حمام پا به کمک دستگاه ماساژور پا مدل ZD4L می‌توانید از حرارت PTC به صورت خودکار استفاده کنید و یا درجه حرارت آن را به صورت دستی بر روی دمای 35 تا 48 درجه قرار دهید. در این دما، آب به‌ صورت ولرم بوده و لذت خاصی را به شما می‌بخشد. علاوه بر این شما می‌توانید زمان دستگاه را بین 10 تا 60 دقیقه نیز تنظیم کنید.

دستگاه ماساژور پا مجهز به سیستم پوشش گرد و غبار و عایق حرارتی است. همچنین به کمک سیستم کنترلی موجود در این دستگاه می‌توانید فرکانس مربوط به منبع تغذیه و تنظیم بار را به طور دلخواه تغییر دهید.

نحوه تمیز کردن ماساژور برقی پا

بعد از استفاده از دستگاه ماساژور بهتر است که آن را تمیز کنید. برای این منظور کافی است تا این دستگاه را با آب معمولی شستشو دهید. علاوه بر این می‌توانید داخل دستگاه را به کمک سرکه طبیعی نیز تمیز کنید.

بعد از شستشو، جهت خشک کردن سوراخ‌های خروج هوا، بهتر است تا دستگاه را بر روی حباب به مدت 1 دقیقه تنظیم کنید.

نکات مهم هنگام استفاده از ماساژور برقی پا

هنگام استفاده از این دستگاه بهتر است که به نکات زیر توجه کنید تا از بروز حادثه‌ای غیر منتظره جلوگیری شود:

  • ابتدا ماساژور را به برق وصل کنید. سپس پاهای خود را درون آن قرار دهید.
  • قبل از استفاده از دستگاه ماساژور پا، مطمئن شوید که دستگاه سالم است. در غیر این صورت ممکن است خطر برق گرفتگی، سلامت جان شما را تهدید کند.
  • برای استفاده از ماساژور بهتر است که بر روی یک مبل یا صندلی بنشینید و از ایستادن داخل این دستگاه خودداری کنید.
  • ابتدا دستگاه را پر از آب کنید. سپس آن را به برق متصل کنید.
  • برای پر کردن دستگاه ماساژور برقی پا بهتر است از یک ظرف استفاده کنید. از گرفتن مستقیم دستگاه به زیر دوش، شیر آب وان یا سینک آشپزخانه جدا خودداری کنید.
  • طول مدت استفاده از این دستگاه بهتر است بین 30 تا 40 دقیقه باشد.
  • اگر دچار مشکلاتی مانند التهاب ورید، واریس و یا دیابت هستید، قبل از استفاده حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین دستگاه ماساژور پا مدل ZD4L از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

 

مــزایا
مــعایب