اسپری نگهدارنده مو بسیار قوی نیوآ

39,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اسپری نگهدارنده مو بسیار قوی نیوآ

این محصول با نام اسپری حالت دهنده‌ی مو مدل ULTRA STRONG تولید شده که همان‌طور که از اسمش پیداست از نوع خیلی قوی بوده و برای موهایی که کمی حالت خشک و فر و حتی از نوع مجعد هستند مناسب بوده است

اسپری نگهدارنده مو بسیار قوی نیوآ

معرفی

اسپری بسیار قوی نیوآ پوششی بسیار قوی با یک روز کامل نگهدارندگی برای مدل‌های خلاقانه مو ایجاد می‌کند و درخششی چشمگیر به موهایتان می‌دهد. ترکیب جدید این محصول، با سیستم Vitamin Fix پوششی ماندگار را تضمین کرده، فعالانه از موهای شما مراقبت و آن‌ها را نرم و لطیف می‌کند. پوششی بسیار قوی ایجاد می‌کند و چسبناک نیست. درخششی چشمگیر به موها می‌بخشد و شانه شدن موها را آسان می‌کند.

ویژگی ها

  • درخششی چشمگیر به موهایتان می دهد
  • پوششی بسیار قوی ایجاد می کند و چسبناک نیست
  • شانه شدن موها را آسان می کند
  • پوششی بسیار قوی با یک روز کامل نگهدارندگی برای مدل های خلاقانه مو ایجاد می کند
  • 250 میل

توضیحات

این محصول با نام اسپری حالت دهنده‌ی مو مدل ULTRA STRONG تولید شده که همان‌طور که از اسمش پیداست از نوع خیلی قوی بوده و برای موهایی که کمی حالت خشک و فر و حتی از نوع مجعد هستند مناسب بوده است. این اسپری250 میلی لیتری به‌صورت کف خارج می‌شود و بعد از حمام زمانی‌که موهای شما حالت خیس ومرطوب دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اسپری با حالت درخشان کنندگی قوی، شفافیت و براق بودن، جلوه‌ای شاداب‌تر به موهایتان می‌دهد. از مزایای این محصول می‌توان به نداشتن حالت چسبندگی آن اشاره کرد و در زمان استفاده موهای خوش حالتی را به نمایش می‌گذارد به طوریکه احساس خشکی روی موهایتان نخواهید داشت. قدرت حفظ حالت مو در این اسپری 5 برابر و فوق العاده قوی است و موهایتان را به‌مدت طولانی با همان حالت حفظ می‌کند. اگر به زیبایی موهایتان همانند زیبایی صورتتان اهمیت می‌دهید این اسپری با توجه به نوع استفاده و کاربرد آن مفید خواهد بود.

مــزایا
مــعایب