اسپری نگهدارنده حالت مو تافت سری Volumen مدل Doppeltes Volumen حجم 250 میلی لیتر

15,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اسپری نگهدارنده حالت مو تافت سری Volumen مدل Doppeltes Volumen

یکی از مشکلات خانم ها و آقایانی که موهای بلند و نازک دارند این است که چگونه موهای خود را حالت دهند و ثابت نگه دارند. اسپری مو تافت مدل Doppeltes Volumen دارای ویتامین و کراتین می باشد که از ریزش موها جلوگیری می کند و موها را درخشنده و تازه نگه می دارد. برند تافت taft زیر مجموعه شرکت شوارسکف آلمان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای موجود در بازار در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. اسپری نگه دارنده Doppeltes Volumen برای موهای نازک مناسب می باشد. این اسپری تا 24 ساعت می تواند موها را حالت دهد و ثابت نگه دارد. اسپری مو Doppeltes Volumen در برابر رطوبت و گرما مقاوم است و اگر در تماس با آب قرار گیرد تغییر حالت نمی دهد.
هنگام اسپری کردن بر روی موها باید فاصله اسپری تا موها رعایت شود که این فاصله باید 30 سانتی متر باشد، اگر این فاصله رعایت نشود اسپری می تواند در ریشه موها نفوذ کند و باعث ضعیف شدن پیاز مو و ریزش شود.

 

اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل داپلتس ولومن ۲۵۰ میلی لیتری

 

 

بعد از استفاده از سشوار یا اتو مو استفاده از حالت‌دهنده‌های موهایتان را در هر حالتی تثبیت و ثابت نگه دارید کمپانی تافت برای نیاز مصرف‌کنندگان اسپری نگهدارنده حالت مو را تولید کرده است که از ماندگاری طولانی برخوردار است و موهایتان را در هر حالتی تا 24 ساعت ثابت نگه می‌دارد. کمپانی شوارسکف «Schwarzkopf» آلمانی از سال 1898 فعالیت خود را در یک داروخانه کوچک در برلین آغاز کرد و بعد از گذشت زمان تبدیل به شرکتی در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی بهداشتی و محافظتی درمان مو شد و هر کدام از محصولات خودرا با نام برندی به مصرف‌کنندگان خود شناساند. کمپانی Schwarzkopf  با برند تافت «Taft» محصولات خود را به بازار عرضه کرده است. این نوع اسپری‌ها به صورت طبیعی و بدون ایجاد چسبندگی به موها حالت می دهند و در عین حال با اکسیژن‌رسانی مناسب به موها و پوست سر در در برطرف‌کردن خشکی و شکنندگی مو کمک خواهد کرد این محصول در برابر رطوبت مقاوم است و زمان استفاده از این محصول اگر به هر دلیلی موهایتان با آب برخورد داشته باشد حالت خود را از دست نمی‌دهد. با استفاده از این نوع اسپری می‌توانید حجم موهایتان را به‌صورت چشمگیر افزایش دهید. اسپری نگهدارنده مو تافت سری «Volumen» مدل  «Doppeltes Volumen Nutri Complex»با حجم 250 میلی‌لیتر و  با قدرت پوشش‌دهی 3 برابر به موهایتان فرم دلخواه را داده و در براق نشان دادن مو سهم عمده‌ای دارد.


از مزایای این نوع اسپری می توان به ماندگاری بالا، حجیم کردن، حالت پذیری و مقاومت در برابر آب و رطوبت اشاره کرد

مشخصات اسپری نگه دارنده مو مدل Doppeltes Volumen :
میزان قدرت حالت مو : 3
حجم 250 میلی لیتر
مقاوم در برابر آب و رطوبت
خشک شدن فوری پس از اسپری کردن
درخشندگی و ماندگاری بالا
مناسب موهای نازک
حجیم کردن موها

ساخت کشور آلمان



مجوز بهداشت :6541278563214560
مــزایا
مــعایب