اسپری دو فاز روزانه نلی

  • 200 میلی‌لیتر
  • 400 میلی‌لیتر

140,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اسپری دو فاز روزانه نلی مدل  Sea Silk

نلی بانام لاتین Nelly، نام یکی از این تولیدکنندگان اسپانیایی لوازم‌آرایشی و بهداشتی می‌باشد که به دلیل رعایت موارد کیفی و بهداشتی محصولات خود، توانسته است اعتماد استفاده‌کنندگان را به دست بیاورد و در بین برندهای موردپسند و پرفروش قرار گیرد.

 

نلی برای سلامتی و تقویت موها محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است که یکی از آن‌ها بانام اسپری دو فاز روزانه sea silk می‌باشد. اسپری سی سیلک، همان‌طور که از نام آن مشخص‌شده است دو بخش sea با مفهوم آب و دریا و silk به معنی ابریشم و سیلیکون را در خود دارد.

اگر عادت دارید که در بیشتر مواقع از سشوار و یا اتوی مو برای حالت دادن آن‌ها استفاده کنید و قبل از آن‌هم باید به‌سختی و در زمان زیادی گره داخل موها را بازکنید، اسپری Sea Silk دو فاز نلی، این کار را به‌راحتی برای شما انجام می‌دهد و دیگر نیازی به شانه کردن موها ندارید. اسپری nelly سی سیلک روزانه، ضمن نرم کردن مو، گره‌ها و پیچ‌خوردگی‌های داخل موها را هم باز می‌کند و درنهایت باعث می‌شود تا در زمان کوتاه‌تری به موهای خوش‌حالت و لطیف برسید و فاز silk  این اسپری که همان سیلیکون یا ابریشم می‌باشد درخشندگی، لطافت و شفافیت بسیار خوبی هم به موها می‌دهد.

ازآنجایی‌که استفاده زیاد از سشوار و اتوی مو، برای حفظ سلامتی موها ممکن است مضر باشد، استفاده از اسپری دو فاز روزانه نلی مدل sea silk در فاز sea یا آب‌رسان خود، باعث می‌شود تا موها در هنگام سشوار یا اتو، باوجود عصاره گیاهان دریایی در این اسپری و رسیدن آب و مواد مغذی و پروتئین به ریشه‌ها و ساقه‌های مو، در اثر گرمای واردشده، کمتر آسیب ببینند و موها احیا شوند و می توان از این اسپری با نام اسپری احیا کننده هم نام برد.

وقتی‌که قرار است موهای خود را اصلاح یا کوتاه کنید نیز می‌توانید از اسپری دو فاز sea silk nelly که فازهای آب‌رسان و سیلیکونی را در خود دارد، استفاده نمایید. درواقع استفاده از اسپری باعث راحت شانه شدن موها بدون نیاز به شستن و آب‌کشی آن‌ها قبل از کوتاه کردن، می‌شود. اسپری نلی تحت نام sea silk  را می‌توانید هم برای موهای خشک و هم برای موهای نم‌دار و بعد از حمام استفاده کنید و از فواید بسیار آن جهت درخشندگی، احیا، نرم شدن، شفافیت و تقویت موهای خود لذت ببرید.

 

 شماره مجوز 5256527387656517

مــزایا
مــعایب