اسپری محافظ حرارتی مو 200 میلی نلی

87,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اسپری محافظ حرارتی مو نلی مدل Protector Termico حجم 200 میلی‌لیتر

Nelly Protector Termico 200ml Hair Spray

یکی از جلوه‌های ظاهری و زیبایی هر فردی، موها هستند. اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که برای رسیدگی و خوش‌حالت تر کردن موهایتان از ابزارهای مختلفی مثل سشوار، اتوی مو، صاف کننده و ابزار دیگری مشابه این‌ها استفاده می‌کنید، به دلیل حرارتی که به موها وارد می‌شود ممکن است به‌مرورزمان آسیب‌هایی به موها و بافت مو وارد شود.

اگر دوست دارید که هم موهای خوش‌حالتی داشته باشید و هم از اثرات بد ناشی از حرارت بر روی موها، در امان بمانید و سلامتی موهایتان را حفظ کنید می‌توانید از محصولات مختلف مراقبت مو که از سوی شرکت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود بهره‌مند شوید تا با خیال راحت از ابزارهای حرارتی مو استفاده کنید.

یکی از محصولات تولیدی از سوی شرکت و برند نلی (Nelly)، اسپری محافظ حرارتی مو مدل Protector Termico هست که در حجم 200 میلی‌لیتری عرضه می‌شود. همان‌طور که از نام این اسپری نلی هم مشخص است، مانع صدمه زدن به موها در اثر حرارت و گرمای دستگاه‌های حالت‌دهنده مو می‌شود.

برند نلی، یک نام معتبر و قابل‌اعتماد اسپانیایی تولیدکننده لوازم‌آرایشی مرغوب طبق استانداردها و مد روز می‌باشد و می‌توان گفت شهرت nelly هم در زمینه محصولات مراقبت از مو می‌باشد. نلی، یکی از پرفروش‌ترین و برندهای محبوب بین مصرف‌کنندگان می‌باشد که سابقه بیش از 65 ساله دارد.

جهت کم کردن یا جلوگیری از آسیب‌های بیشتر به موها در اثر استفاده از ابزارهای حرارتی و حالت‌دهنده موها، می‌توانید از اسپری محافظ حرارتی مو نلی استفاده کنید.

وقتی به موهای شما حرارتی تا 200 درجه سانتی‌گراد برسد، از اسپری پروتکتور ترمیکو نلی که استفاده کنید دیگر از سوختگی موها، وز شدن و حتی موخوره موها در اثر حرارت خبری نیست.

مزیت دیگری که اسپری محافظ حرارتی مو nelly دارد، این است که نرمی، لطافت، زیبایی و شادابی خاصی به موهایتان می‌دهد و همه این‌ها در کنار هم یک حس خوب و دل‌نشین را به وجود خواهد آورد.

وقتی‌که می‌خواهید از اسپری محافظت‌کننده موی نلی استفاده کنید، بهتر است موهای شما کمی مرطوب و نم‌دار باشد و بعد روی همه‌ی موها اسپری کنید تا اثرگذاری آن بهتر و بیشتر شود.

پس برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از حرارت به موهای خود و جهت مراقبت بیشتر از آن‌ها، لذت خرید آنلاین اسپری محافظ حرارتی مو نلی مدل Protector Termico، را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

مجوز بهداشت :1002874520365213
 

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: