اسپری نگه‌دارنده حالت مو نلی مدل Fijacion Fuerte حجم 300 میلی‌لیتر

30,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اسپری نگه‌دارنده حالت مو نلی مدل Fijacion Fuerte حجم 300 میلی‌لیتر

Nelly Fijacion Fuerte 300ml Hair Spray

ممکن است نام برخی از کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف که محصولات آرایشی و بهداشتی را با برند خاصی، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند، در بخشی از تولیدات خود زبانزد و مشهور باشند. برای مثال نلی (Nelly)، یکی از برندهای اسپانیایی هست که لوازم‌آرایشی و بهداشتی را با سابقه‌ای بیش از 65 سال تولید و عرضه می‌کند. برند نلی همیشه در محصولات خود، کیفیت و مرغوب بودن را رعایت می‌کند و نتیجه آن‌هم رضایت و جلب اعتماد مشتری و استفاده‌کنندگان محصولاتش می‌شود.

محصولات مختلفی که برای مراقبت از مو از سوی nelly تولید و روانه بازار شده است، به جهت کیفیت و مرغوبیتی که دارند کاملاً معتبر، پرکاربرد و پرفروش می‌باشد.

یکی از محصولات تولیدی نلی با نام اسپری نگه‌دارنده حالت مو مدل Fijacion Fuerte می‌باشد که در حجم 300 میلی‌لیتری در بازار موجود است.

Fijacion Fuerte که یک نام اسپانیایی برای این محصول است، مفهوم یک تثبیت‌کننده قوی برای حالت مو را در خود دارد.

بنابراین اسپری فیکس کننده حالت مو، برای محافظت طولانی‌مدت از حالت موهای شما هست. وقتی‌که موهای خود را به هر شکلی حالت داده‌اید. مثلاً شینیون یا براشینگ روی موها کارشده باشد و با سشوار یا اتوی مو حالت خاص دیگری به موهای خود داده‌اید و دوست دارید این حالت، مدت‌زمان بیشتری برای موهایتان حفظ شود خیلی راحت می‌توانید از اسپری Fijacion Fuerte نلی، استفاده کنید.

وقتی فیکساتور نلی را برای حفظ حالت موهای خود، اسپری می‌کنید، هیچ اثری از چسبندگی آن حس نمی‌کنید و علاوه بر این، موجب وز شدن موها هم نمی‌شود.

ماندگاری و حفظ حالت مو در اسپری نگه‌دارنده حالت موی نلی مدل Fijacion Fuerte بسیار زیاد است و حتی در موقعیت نامناسب جوی هم با قدرت زیادی حالت موهای شما را حفظ می‌کند.

لذت خرید اینترنتی اسپری نگه‌دارنده حالت مو نلی مدل Fijacion Fuerte با حجم 300 میلی‌لیتر را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.


مجوز بهداشت :108775486017596

 

مــزایا
مــعایب