اسپری نگهدارنده حالت مو تافت سری Classic مدل Halt And Frische حجم 250 میلی لیتر

15,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اسپری نگهدارنده حالت مو تافت سری Classic مدل Halt And Frische

یکی از مشکلات خانم ها و آقایانی که موهای بلند و نازک دارند این است که چگونه موهای خود را حالت دهند و ثابت نگه دارند. یکی از روش های حالت دهنده مو استفاده از اسپری مو می باشد. اسپری مو تافت مدل Halt And Frische دارای ویتامین و کراتین می باشد که از ریزش موها جلوگیری می کند و موها را درخشنده و تازه نگه می دارد. برند تافت taft زیر مجموعه شرکت شوارسکف آلمان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای موجود در بازار در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. اسپری نگه دارنده Halt And Frische برای موهای خشک مناسب می باشد. این اسپری تا 24 ساعت می تواند موها را حالت دهد و ثابت نگه دارد. اسپری مو Halt And Frische در برابر رطوبت و گرما مقاوم است و اگر در تماس با آب قرار گیرد تغییر حالت نمی دهد.
هنگام اسپری کردن بر روی موها باید فاصله اسپری تا موها رعایت شود که این فاصله باید 30 سانتی متر باشد، اگر این فاصله رعایت نشود اسپری می تواند در ریشه موها نفوذ کند و باعث ضعیف شدن پیاز مو و ریزش شود.

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که موهایتان زمان خارج شدن از حمام هیچ حالتی به خود نمی‌گیرد و حالت وز و پراکنده در هوا به خود گرفته است. در این زمان با استفاده از اسپری‌های حالت‌دهنده می‌توانید حالتی طبیعی به موهایتان خودتان بدهید. اسپری حالت‌دهنده مو با نام برند تافت در بازار موجودمیباشد درخشش موهایتان را افزایش داده و با ماندگاری 24 ساعته حالت موهایتان را تثبیت می‌کند. کمپانی شوارسکف «Schwarzkopf» آلمانی از سال 1898 فعالیت خود را در یک داروخانه کوچک در برلین آغاز کرد و بعد از گذشت زمان تبدیل به شرکتی در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی بهداشتی و محافظتی درمان مو شد و هر کدام از محصولات خودرا با نام برندی به مصرف‌کنندگان خود میشناساد کمپانی Schwarzkopf  با برند تافت «Taft» محصولات خود را به بازار عرضه کرده است. این محصول در برابر رطوبت مقاوم است و زمان استفاده از این محصول اگر به هر دلیلی موهایتان با آب برخورد داشته باشد حالت خود را از دست نمی‌دهد. با استفاده از این نوع اسپری می‌توانید حجم موهایتان را به‌صورت چشمگیر افزایش دهید. این نوع اسپری‌ها به صورت طبیعی و بدون ایجاد چسبندگی به موها حالت می دهند و در عین حال با اکسیژن‌رسانی مناسب به موها و پوست سر در در برطرف‌کردن خشکی و شکنندگی مو کمک می‌کند. اسپری حالت‌دهنده مو سری «Classic» مدل « Halt And Schutz» با حجم 250 میلی‌لیتر و قدرت نگهدارندگی 3 برای استفاده روزانه مناسب بوده و موهایی براق را در معرض دید قرار خواهید داد.



از مزایای این نوع اسپری می توان به ماندگاری بالا، حجیم کردن، حالت پذیری و مقاومت در برابر آب و رطوبت اشاره کرد.

مشخصات اسپری نگه دارنده مو مدل Halt And Frische :
میزان قدرت حالت مو : 2
حجم 250 میلی لیتر
مقاوم در برابر آب و رطوبت
خشک شدن فوری پس از اسپری کردن
درخشندگی و ماندگاری بالا

ساخت کشور آلمان

مجوز بهداشت :4102365874523101

 
مــزایا
مــعایب