دست تمرین ناخن

290,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دست تمرین ناخن

به صورت سه بعدی

جنس سیلیکونی

دارای انگشت‌هایی با مفصل و قابلیت تا شدن جهت راحتی هر چه بیشتر هنگام کار

دارای تیپ 100 عددی جهت اتصال به انگشتان

دست تمرین ناخنیک محصول کاربردی جهت انجام کارهای مربوط به ناخن است. به خصوص کسانی که کارهای مربوط به کاشت و طراحی ناخن را انجام می‌دهند، به کمک این دست مصنوعی می‌توانند تمرینات خود را به خوبی و راحتی انجام دهند. چرا که دست‌های تمرین ناخن، شباهت بسیاری به دست انسان دارد؛ بنابراین هنرجو هنگام کار با دست تمرینی، احساس کار بر روی دست واقعی را خواهد داشت.

اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا با این ابزار کاربردی و ویژگی‌های آن آشنا شوید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ویژگی دست تمرین ناخن

تمامی کارآموزان آرایش و تزیین ناخن، نیاز به یک دست مصنوعی جهت تمرین کارهای مربوط به ناخن دارند. این دست تمرینی به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی می‌توانید کار تتو دست، کاشت ناخن، دیزاین ناخن و غیره را با آن انجام دهید. یکی از ویژگی‌های خوب دست تمرینی ناخن، انطاف‌پذیری انگشتان دست آن است؛ بنابراین شما می‌توانید هنگام کار مدل انگشتان را متناسب با راحتی کار خود تغییر دهید.

این دست تمرین ناخن به همراه تیپ‌های جداشونده به فروش می‌رسد. در صورت تمام شدن تیپ‌ها می‌توانید نسبت به خرید جداگانه تیپ نیز اقدام کنید. اگر شما هم می‌خواهید در زمینه کاشت ناخن حرفه‌ای شوید، پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به خرید دست تمرینی ناخن اقدام کنید. این دست تمرینی به صورت سه بعدی طراحی شده است؛ بنابراین شباهت این دست تمرینی به دست انسان این حس را به شما القا می‌کند که بر روی یک دست واقعی در حال کار هستید.

این محصول دارای یک پایه محکم است. در زیر پایه دست مصنوعی تمرین ناخن، یک چسب بسیار قوی دارد؛ بنابراین شما می‌توانید آن را بر روی میز به صورت محکم فیکس کنید. این ویژگی باعث می‌شود تا در هنگام کار بر روی ناخن، دیگر نگران افتادن یا تکان خوردن انگشت نباشید و با تمرکز بیشتری کار مربوط به تزیین ناخن را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این دست مصنوعی را برای تمرین کاشت و طراحی ناخن برای شما فراهم کرده است. ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. به خصوص اگر تازه کار هستید، با این دست تمرینی می‌توانید به یک ناخن کار حرفه‌ای تبدیل شوید. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید دست تمرین ناخن هستید، فرصت را از دست ندهید و سفارش خود را در بیوتی کالا ثبت کنید.

مــزایا
مــعایب