دست تمرینی ناخن مفصل دار پایه دار

690,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دست تمرینی ناخن مفصل دار پایه دار یک وسیله بسیار کاربردی برای تمرین کاشت ناخن است. این دست مصنوعی با داشتن انگشتان انعطاف‌پذیر برای تمرین انواع کاشت پودری، ژله‌ای و دیزاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دست دارای پایه بوده و به راحتی بر روی میز نصب می‌شود.

برای پیشرفت در هر کاری نیاز به تمرین دارید. این موضوع باعث می‌شود تا تجربه شما در کار افزایش پیدا کند. اگر قصد یادگیری کاشت ناخن را دارید، به جای کار کردن بر روی دست واقعی بهتر است ابتدا بر روی دست‌های مصنوعی کار کنید. برای این منظور خرید دست تمرینی ناخن مفصل دار پایه دار را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این دست مصنوعی به دلیل شباهت بسیار زیاد به دست انسان، به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمرینات خود را به راحتی انجام دهید.

معرفی دست تمرینی ناخن مفصل دار پایه دار

یکی از دغدغه‌های اصلی هر ناخن‌کار مبتدی، پیدا کردن یک دست مصنوعی مناسب جهت تمرین کاشت ناخن است. اگر ما شما هم برای تمرین و دیزاین ناخن به دنبال یک محصول مناسب می‌گردید تا بتوانید در کاشت و دیزاین ناخن مهارت کسب کنید، دست مفصل‌دار کاشت ناخن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول باعث شده است تا مهارت شما در کاشت و دیزاین ناخن چندین برابر شود.

تمرین کاشت ناخن به کمک این دست مفصل دار به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی در کاشت ناخن پیشرفت چشم‌گیری داشته باشید.

ویژگی دست مفصل دار تمرین کاشت ناخن

از جمله ویژگی‌های دست تمرینی ناخن مفصل دار پایه دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          این محصول دارای یک پایه به همراه گیره است. در نتیجه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به راحتی آن را بر روی میز نصب کنید و کار مربوط به تمرین کاشت ناخن را با تسلط بیشتری انجام دهید.
  •          انگشتان استفاده شده در این محصول، شباهت بسیار زیادی به انگشت‌های خانم‌ها و دخرتان جوان دارد. این ویژگی باعث شده است تا علاوه بر افراد آماتور، ناخن‌کارهای حرفه‌ای نیز از کار کردن با این محصول راحت باشند. این ویژگی باعث می‌شود تا کارآموزانی که قصد شرکت در امتحان آرایشگری دارند، به خوبی از پس امتحان بربیایند.
  •          دست مفصل دار تمرین کاشت ناخن برای تمرین کاشت ناخن پودری، ژله‌ای و دیزاین ناخن یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین دست و انگشت مصنوعی تمرینی کاشت ناخن را با قیمتی مناسب و کیفیتی ایده‌آل برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصول اقدام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شما قرار بگیرد.

مــزایا
مــعایب