پکیج پیرایش مردانه مدل Bk24

650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

پکیج آرایشی مردانه مدل BK24 شامل یک موپران، دسته تیغ، پیشبند کوتاهی، قیچی، شانه و برس است. به کمک این پکیج اقتصادی بیوتی کالا می‌توانید یک اصلاح موی راحت را تجربه کنید.

پکیج آرایشی مردانه مدل BK24

اگر شما هم جزو کسانی هستید که نسبت به استفاده از وسایل مشترک آرایشگاه‌های مردانه حساسید، پکیج آرایشی مردانه مدل BK24 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا جهت رعایت بهداشت و راحت‌تر کردن کار اصلاح، تمام وسایل ضروری اصلاح و پیرایش را در یک کیف جمع‌آوری کرده است.

خرید ست اصلاح مردانه بیوتی کالا تمام نیازهای شما را برای یک اصلاح با کیفیت و راحت برآورده می‌‌کند.

ویژگی پکیج آرایشی مردانه مدل BK24

برای اصلاح سنتی نیاز به ابزارهای مختلفی دارید. پکیج آرایشی مردانه بیوتی کالا شامل 5 دسته از ابزارهای ضروری جهت اصلاح و پیرایش است. از جمله این ابزارها می‌توان به دسته تیغ، پیشبند اصلاح، شانه، برس، موپران اشاره کرد.

این پکیج لوازم آرایشی مردانه برخلاف سایر پکیج‌های آرایشی موجود در بازار همراه با یک کیف به فروش می‌رسد تا بتوانید تمامی وسایل را درون آن نگهداری کنید. این ویژگی کمک می‌کند تا در صورت نیاز، دسترسی راحت‌تری به محتویات داخل بسته داشته باشید. علاوه بر این باعث می‌شود تا وسایل شما با نظم بهتری درون کیف قرار بگیرد.

اگر به دنبال یک هدیه‌ی ارزشمند برای همسر، پدر و یا شریک عاطفی خود می‌گردید، پکیج آرایشی مردانه مدل BK24 یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. خرید آنلاین پکیج اصلاح مو آقایان در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما امکان‌پذیر است.

  • پکیج پیرایش مردانه
  • آنتی باکتریال
  • اصلاح آقایان
  • استفاده شخصی
مــزایا
مــعایب