پکیج پیرایش مردانه مدل Bk21

650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

پکیج آرایشی مردانه مدل BK21 شامل یک موپران، دسته تیغ، پیشبند کوتاهی، قیچی، شانه و برس است. به کمک این پکیج اقتصادی بیوتی کالا می‌توانید یک اصلاح موی راحت را تجربه کنید.

پکیج آرایشی مردانه مدل BK21

اگر به دنبال یک پکیج کامل برای لوازم اصلاح مو آقایان هستید، پکیج آرایشی مردانه BK21 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. محتویات داخل این پکیج شامل ضروری‌ترین وسایل جهت اصلاح مو آقایان است. به‌ طوری که با خرید این بسته دیگر نیاز به وسایل اضافی نخواهید داشت.

این پکیج آرایشی مردانه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای زمانی است که به سفر تفریحی و یا کاری می‌روید.

ویژگی پکیج آرایشی مردانه مدل BK21

محتویات داخل پکیج اصلاح مو بیوتی کالا درون یک کیف قرار دارد. این کیف دارای قسمت‌های مختلفی است که کمک می‌کند تا وسایل شما با نظم و ترتیب خاصی درون آن قرار بگیرد. این کیف به صورت زیپ دار طراحی شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

در این پکیج لوازم آرایشی مردانه یک عدد برس، یک عدد موپران، یک عدد قیچی، یک عدد دسته تیغ و یک عدد پیشبند کوتاهی قرار دارد. تمامی این محصولات به شما کمک می‌کند تا اصلاح مو و صورت شما به شکل دقیق و راحت انجام بگیرد.

اگر به تمیزی و آراستگی روزانه خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید نسبت به خرید آنلاین پکیج آرایشی مردانه مدل BK21 از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به سفارش نمایید.

 

  • پکیج پیرایش مردانه
  • آنتی باکتریال
  • اصلاح آقایان
  • استفاده شخصی
مــزایا
مــعایب