پکیج پیرایش مردانه مدل Bk23

650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

پکیج آرایشی مردانه مدل BK23 شامل یک موپران، دسته تیغ، پیشبند کوتاهی، قیچی، شانه و برس است. به کمک این پکیج اقتصادی بیوتی کالا می‌توانید یک اصلاح موی راحت را تجربه کنید.

پکیج آرایشی مردانه مدل BK23

داشتن یک کیف مخصوص لوازم اصلاح و پیرایش برای حفظ بهداشت فردی آقایان بسیار مهم است. اگر شما هم به دنبال یک پکیج بی نقص برای آقایان می‌گردید، پکیج آرایشی مردانه مدل BK23 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این پکیج آرایشی اساسی‌ترین لوازم جهت اصلاح موی آقایان را در خود جای داده است.

شما می‌توانید این پکیج را علاوه بر استفاده شخصی برای هدیه دادن به دیگران نیز خریداری کنید.

ویژگی پکیج آرایشی مردانه مدل BK23

همانطور که می‌دانید، اصلاح و نظافت مو و صورت آقایان به اندازه آراستگی ظاهری خانم‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پکیج آرایشی مردانه بیوتی کالا با داشتن تمام وسایل ضروری جهت یک اصلاح راحت، نیاز شما را به خوبی برآورده می‌کند.

محتویات این پکیج آرایشی شامل 5 ابزار ضروری اصلاح شامل دسته تیغ، شانه، برس، موپران و پیشبند اصلاح است. تمامی این وسایل درون یک کیف با کیفیت نگهداری می‌شود تا در زمان نیاز بتوانید دسترسی راحت‌تری به این وسایل داشته باشید.

داخل این کیف، جیب‌های مختلفی وجود دارد که به دسته‌بندی و نظم وسایل کمک بسیار زیادی می‌کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به پیرایش در خانه علاقه‌مندید، خرید آنلاین پکیج آرایشی مردانه مدل BK23 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  • پکیج پیرایش مردانه
  • آنتی باکتریال
  • اصلاح آقایان
  • استفاده شخصی
مــزایا
مــعایب