پکیج پیرایش مردانه مدل Bk20

650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

پکیج آرایشی مردانه مدل BK20 شامل یک مو پران، دسته تیغ، پیشبند کوتاهی، قیچی، شانه و برس است. به کمک این پکیج اقتصادی بیوتی کالا می‌توانید یک اصلاح موی راحت را تجربه کنید.

پکیج آرایشی مردانه مدل BK20

آقایان هم مانند خانم‌ها برای ظاهری بهتر و مرتب‌تر نیاز به آرایش و پیرایش دارند. برخلاف تصور بسیاری از افراد، لوازم آرایشی بسیاری وجود دارد که مخصوص آقایان است و برای نظافت و آراستگی ظاهری آنها تولید شده است. اگر شما به دنبال یک پکیج اصلاح مردانه می‌گردید، پکیج آرایشی مردانه مدل BK20 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

به کمک این پکیج آرایشی می‌توانید اصلاح مو و صورت خود را به راحتی در خانه انجام دهید.

ویژگی پکیج آرایشی مردانه مدل BK20

پکیج لوازم آرایشی مردانه بیوتی کالا، مجموعه‌ای کامل از تمام لوازم و وسایل مورد نیاز شما است. به کمک این بسته می‌توانید از اصلاح راحت و کامل خود لذت ببرید.

تمامی وسایل این پکیج در یک کیف آرایشی با کیفیت قرار دارد. این کیف آرایشی علاوه بر نظم بخشیدن به وسایل، به شما کمک می‌کند تا در مواقع ضروری بتوانید دسترسی راحت‌تری به آن داشته باشید. اندازه این کیف آرایشی بسیار مناسب بوده و برای حمل آن دچار مشکل نخواهید شد.

جنس این کیف آرایشی بسیار با کیفیت بوده و به صورت زیپ‌دار طراحی شده است. داخل این کیف دارای جاهای مخصوصی است که می‌توانید هر کدام از محتویات داخل آن را در قسمت مخصوص خود قرار دهید.

محتویات داخل پکیج آرایشی مردانه BK20 شامل مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم اصلاح مو است. این پکیج اصلاح مو آقایان شامل یک عدد قیچی، یک عدد برس، یک عدد موپران، یک عدد پیشبند کوتاهی و یک دسته تیغ است.

سایت بیوتی کالا به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات بهداشتی و آرایشی اقدام به فروش آنلاین پکیج اصلاح مردانه کرده است.

  • پکیج پیرایش مردانه
  • آنتی باکتریال
  • اصلاح آقایان
  • استفاده شخصی
مــزایا
مــعایب