دستگاه سه خشاب دپیلاتور کرم

880,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه سه خشاب دپیلاتور برای از بین بردن موهای زائد به کمک موم داغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. محفظه جداگانه برای گرم کردن وکس، استفاده به‌صورت برق و باطری و ... ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

 

دستگاه سه خشاب دپیلاتور

برخی از موم‌ها به‌صورت سرد قابل استفاده نیستند؛ بنابراین مجبور هستید تا آن‌ها را گرم کنید. دستگاه سه خشاب دپیلاتور یک موم گرم کن باکیفیت است که برای مصارف خانگی و سالنی بسیار مناسب است. به کمک این دستگاه می‌توانید در کم‌ترین زمان موم را آماده کنید.

 

ویژگی دستگاه سه خشاب برند دپیلاتور

دستگاه موم گرم کن سه خشابی دپیلاتور یکی از باکیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. به کمک این دستگاه می‌توانید برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه جلوگیری از هدر رفتن موم است. همچنین به کمک دستگاه سه خشاب دپیلاتور می‌توانید اپیلاسیونی راحت و سریع را تجربه کنید.

برای استفاده کافی است تا موم را داخل دستگاه بگذارید. سپس دستگاه را روشن کرده تا موم به حالت ذوب درآید. با برداشتن غلتک، سری آن را بر روی پوست خود بکشید. سپس یک پد را بر روی پوست خود قرار دهید. بعد از چند ثانیه، پد مخصوص اپیلاسیون را در خلاف جهت رویش موها بکشید تا موهای شما از ریشه کنده شود.

اگر برای اپیلاسیون بدن خود به دنبال یک راه‌حل آسان و سریع می‌گردید، خرید دستگاه سه خشاب دپیلاتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. خرید آنلاین دستگاه موم گرم کن دپیلاتور را با فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تجربه کنید.

  • دپیلاتور
  • گرم کننده موم
  • عمر بالا | مصرف برق پایین
  • اپیلاسیون
  • سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: