پک مخصوص موهای رنگ شده لورئال loreal

35,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پک مخصوص موهای رنگ شده لورئال شامل:
         1.شامپو تثبیت کننده رنگ مو لورآل مدل Color Vive حجم 250 میلی لیتر
شاید شما هم عقیده داشته باشید که بهترین شامپو همیشه گران‌ترین شامپو نیست، چرا که شاید چیزی به عنوان بهترین شامپو وجود نداشته باشد بلکه نسبت به هر فرد مناسب‌ترین شامپو وجود دارد. بهترین و مناسب‌ترین شامپو محصولی است که بعد از استفاده از آن موها دچار خشکی و زبری نشوند. باید توجه داشته باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده نامناسب از شامپو ممکن است سبب آسیب دیدگی بافت مو شود. مثلا نمی‌توان از تمام شامپوها هر روز استفاده کرد یا اگر موی بلندی دارید تمام آن به یک نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد. پس در مورد انتخاب و روش استفاده از شامپو دقت کنید. همه‌ی شامپوها دارای ترکیباتی مشترک مانند سورفاکتانت (نوعی اسید چرب)، فوم بوستر، رنگ و اسانس‌ها هستند. سورفاکتانت‌ها بخشی از شامپو هستند که عمل نظافت و زدودن مواد زاید را از روی مو انجام می‌دهند. عوامل تقویت کننده‌ی کف همان فوم بوسترها هستند که بعضی وقت‌ها در موهای بلند حتی ممکن است وجودشان دردسر آفرین شود. اما بخش غیر مشترک را می توان عوامل حالت دهنده، مواد معدنی و ویتامین‌ها دانست. به دلیل تفاوت موهای مختلف به هم بهتر است به این بخش آخر دقت بیشتری داشته باشید.
مشخصات

    خصوصیت تقویت کننده , ترمیم کننده , تثبیت کننده رنگ مو
    مخصوص موهای آسیب دیده , موهای رنگ شده، حاوی مواد مغذی - محافظت در برابر فیلتر UV - افزایش درخشندگی رنگ مو - تغذیه کننده مو از ریشه تا نوک موها

        2.
نرم کننده لورآل مدل Elseve Color Vive حجم 200 میلی لیتر
برند اورآل (LOreal) که در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو سابقه‌ای درخشان دارد محصولات مراقبت از مو‌های رنگ شده‌ی خود مانند شامپو، نرم کننده و ماسک را برای رفع نیاز بانوان عرضه کرده است. نرم کننده‌ی موی رنگ شده این برند به نام Color Vive تاثیر شامپوی مخصوص موی رنگ شده همین برند را افزایش داده و از در هم پیچیدن موها جلوگیری می‌کند. این نرم کننده علاوه بر دارا بودن فیلتر UV از آسیب‌های نور خورشید بر موهای رنگ شده جلوگیری کرده و به تثبیت رنگ مو کمک شایانی ‌می‌کند.


   مناسب برای خانم ها
    کشور سازنده فرانسه


مجوز بهداشت :1523002589654120
 

مــزایا
مــعایب