دئودورانت ویتاسل 150 میل اینتسا

39,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دئودورانت ویتاسل 150 میل اینتسا

شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند که نام یکی از کارخانه‌های معروف و معتبر در این رابطه میراتو (Mirato)، می‌باشد که در ایتالیا قرار دارد و تولیدات خود را تحت برندی با نام اینتسا (Intesa)، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

انواع حالت‌دهنده‌های مو، شامپو سر و بدن، عطر و ادوکلن، اسپری بدن، رول آن (رولان)، افترشیو، کرم و ژل اصلاح و محصولاتی از این دسته، در بین تولیدات اینتسا دیده می‌شود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولاً هوای سرد و گرم برای شما فرقی نمی‌کند و در هر شرایطی که باشید و فعالیت کنید، گرفتار تعریق زیاد و بوی بد آن می‌شوید و در محیط کار یا غیرازآن برایتان دردسرساز می‌شود. در این صورت، هم از طرف خودتان و هم در بازخورد دیگران نسبت به شما، حس بدی به وجود خواهد آمد و سعی می‌کنید تا با هر روشی که می‌تواند مفید باشد، از این حالت خلاص شوید و فعالیت‌های روزانه خود را راحت‌تر به ثمر برسانید.

روش‌های مختلفی برای از بین بردن و جلوگیری از عرق و بوی بد آن در بدن وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از اسپری‌های بدن یا همان دئودورانت‌ها می‌باشد.

اینتسا هم در محصولات خود، دئودورانت را با خواص مختلف تولید می‌کند که هر فردی با توجه به شرایطی که دارد، می‌تواند نوع مناسب و سازگار با بدنش را انتخاب کند.

دئودورانت ویتاسل با حجم 150 میلی‌لیتر، یکی از تولیدات دسته اسپری‌های بدن Intesa، می‌باشد که از عصاره‌های گیاهان گوارانا، تورین، کافئین و چیتوسان در ترکیبش استفاده‌شده است که باعث می‌شود تا یک رایحه و بوی خوش، بعد از اسپری کردن این دئودورانت بر بدن، ساتع شود و بوی بد ناشی از تعریق محو شود.

ویژگی مهم دیگری که در دئودورانت ویتاسل اینتسا وجود دارد، این است که آنتی باکتریال است و مانع از بروز بوی بد بدن می‌شود. در حقیقت باکتری‌ها هستند که بوی بد را تولید می‌کنند و این خاصیت آنتی باکتریالی اسپری بدن ویتاسل که مدت طولانی هم دوام دارد، اجازه این کار را به باکتری‌ها نمی‌دهد.

از هرزمانی که شروع به اسپری کردن دئودورانت ویتاسل intesa، کرده باشید، عطر و اثر خوش، به همراه حس طراوت و تازگی‌اش، تا 24 ساعت بر روی بدن شما دوام خواهد داشت و این ماندگاری طولانی‌مدت، یک امتیاز مهم برای این محصول می‌باشد که نگرانی شما بابت تعریق و تأخیر فعالیت‌هایتان را از بین می‌برد.

 

مــزایا
مــعایب