دئو رولان آمبرا 50 میل اینتسا

25,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دئو رولان آمبرا 50 میل اینتسا

اینتسا (Intesa)، نام برندی است که کارخانه‌ای در ایتالیا به نام میراتو (Mirato)، محصولاتش را با این نام تولید و روانه بازار می‌کند. انواع اسپری‌های بدن، شامپو سر و بدن، رولان (Rollon)، افترشیو، کرم و ژل اصلاح و ... محصولاتی هستند که اینتسا در تولید آن‌ها فعال می‌باشد.

دئورولان‌ها یکی از محصولات تولید اینتسا می‌باشند که به‌عنوان ضد عرق و از بین بردن بوی بد بدن که ناشی از عرق هست مورداستفاده قرار می‌گیرند.

افرادی که در روزهای مختلف سال، در اثر فعالیت شدید یا گرمای هوا از تعریق زیاد و عواملی که باعث ایجاد بوی بد در بدن می‌شوند، احساس نارضایتی دارند می‌توانند برای کاهش یا حل این مشکل، از دئورولان استفاده کنند.

دئورولان آمبرا 50 میل اینتسا، یکی از محصولات ضد عرق intesa می‌باشد که باکتری‌هایی که مولد بوی بد بدن هستند، را به دلیل دارا بودن ویژگی مهم آنتی باکتریال، از بین می‌برد.

رایحه‌های کهربا و درخت صندل در ترکیب دئورولان آمبرا اینتسا وجود دارد، که اثر خوب و عطر خوش آن به همراه انرژی و نشاطی که حاصل می‌کند، بعد از استفاده در نواحی مورد نظر کاملاً مشخص می‌شود.

Deo Roll-On آمبرا اینتسا، دارای دوام و ماندگاری بلندمدت می‌باشد و حس خوب طراوت و تازگی، نشاط و شادابی را در روزهای گرم، هدیه می‌کند.

 

مجوز بهداشت : 08003510014231

مــزایا
مــعایب