رولان یلانگ یلانگ 50 میل اینتسا

25,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

رولان یلانگ یلانگ 50 میل اینتسا

محصولات آرایشی و بهداشتی تولیدشده از سوی شرکت و کارخانه ایتالیایی میراتو (Mirato)، شامل انواع اسپری‌های بدن، شامپو سر و بدن، رولان (Rollon)، افترشیو، کرم و ژل اصلاح و ... می‌شود که این تولیدات با برندی به نام اینتسا (Intesa)، برای مشتریان و مصرف‌کنندگان شناخته‌شده است.

گاهی عرق کردن زیاد به فصل گرم و سرد زیاد ربطی ندارد و ممکن است هر فردی با توجه به طبع و مزاجی که دارد، در روزهای مختلف سال گرفتار عرق زیاد و بوی بد آن شود.

عرق کردن، خیس شدن قسمتی از لباس و بوی بد بدن که ناشی از عرق است، در هر حالت و شرایطی که اتفاق بیفتد، حس خوبی نخواهد داشت و از همه مهم‌تر این‌که اگر مجبور باشیم هرروز با افراد زیادی به خاطر موقعیت شغلی‌مان در ارتباط باشیم، بازخوردهای منفی و نگاه‌های بد آن‌ها، تمام اعتمادبه‌نفس را از ما می‌گیرد و کارها هم به‌خوبی پیش نمی‌رود. این‌ها همه دلیلی می‌شود تا دنبال راه‌حلی برای کاهش عرق و از بین بردن بوی بد آن شویم.

اینتسا برای این معضل، راه‌حلی ارائه داده است و آن‌هم استفاده از محصولی به نام رولان می‌باشد. رولان یا Roll-On، به‌عنوان ضد عرق و بوبر مورداستفاده قرار می‌گیرند. درواقع علاوه بر کاهش عرق یعنی کاهش خیسی ایجادشده ناشی از ترشحات غدد اکرینی، بوی بد ناشی از آن را هم رفع می‌کنند.

رولان‌ها، برخلاف دئودورانت‌ها که به‌صورت اسپری و افشانه می‌باشند، محصولی مالیدنی بر روی پوست هستند. به این صورت که، مواد تشکیل‌دهنده رولان در مخزنی قرار می‌گیرد و بالای درپوش آن، یک گوی قابل حرکت قرار دارد که با هر چرخش آن مقداری از مواد رولان خارج می‌شود و می‌توان آن را روی پوست مالید و در قسمت‌های مختلف و موردنظر پخش نمود.

رولان یلانگ یلانگ 50 میل اینتسا، یکی از تولیدات ضد عرق intesa می‌باشد که در ترکیب آن از روایح بسیار خوب، خنک و تازه درخت صندل و اقاقیا که در گروه رایحه‌های گیاهان جنگلی قرار دارند و نیز چند اسانس میوه و دانه‌های معطر استفاده‌شده است.

رولان اینتسا یلانگ یلانگ، ماندگاری طولانی‌مدتی دارد و با توجه به اینکه دارای رایحه‌های متنوع می‌باشد، برای استفاده خانم‌ها و آقایان باسلیقه‌های مختلف، مناسب است.

یکی دیگر از فواید مهم رولان یلانگ یلانگ intesa، این است که باکتری‌های مزاحمی که موجب تولید بوی بد بدن می‌شوند را از بین می‌برد و آنتی باکتریال قوی است.

پس با استفاده از رولان اینتسا یلانگ یلانگ، نگران عرق کردن و بوی بد آن در طی روز نباشید.

 

مجوز بهداشت : 08003510014231

مــزایا
مــعایب