اسپری ضدآفتاب پروتکت و مویسچر

39,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اسپری ضد آفتاب مرطوب کننده نیوآ تخصص و تبحر محافظت پیشرفته "محصولات سان" را با مراقبت نیوآ ترکیب می کند تا پوست شما مراقبت شده و نرم باشد . محافظت آنی در برابر پرتوهای UV سیستم فیلتر UVA/UVB بهبود یافته. رطوبت رسانی عمیق و طولانی استفاده آسان، جذب سریع ضد آب حاوی ویتامین E برای مبازره با رادیکال های آزاد و پیری پیش از موعد سازگاری محصول با پوست از نظر پزشکی اثبات شده است. در اندازه 200 میلی لیتری موجود است.
 

  • همیشه پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب به پوست خود بمالید و به طور مرتب استفاده کنید، مخصوصا بعد از شنا و خشک کردن پوست با حوله برای نگهداری حفاظت اصلی پوست ، مجددا استفاده شود. از آفتاب شدید ظهر و قرار گرفتن طولانی در آفتاب بپرهیزید. از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید بپرهیزید. ازلباس هایی محافظ در برابر آفتاب استفاده کنید ، در قسمت های بدون پوشش از ضدآفتاب استفاده کنید. برای پیشگیری از ایجاد لکه از تماس با پارچه و سطوح زبر خودداری شود.
  • مشخصه ها :
    - کمک به افزایش انعطاف پذیری پوست
    - محافظت کامل از پوست در برابر آفتاب
    - دارای بافت سبک
    - جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست در اثر آفتاب
    روش مصرف :
    همیشه پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب به پوست خود بمالید و به طور مرتب نیز استفاده کنید، مخصوصاً بعد از شنا و خشک کردن پوست با حوله برای نگهداری حفاظت اصلی پوست استفاده کنید.

    مجوز بهداشت :1285027630142589
مــزایا
مــعایب