پک مردانه اینتسا

69,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پک مردانه اینتسا شامل 3 محصول:
شامپو بدن جینسینگ 250 میل اینتسا
شامپو بدن جینسینگ 250 میل اینتسا

          1. شامپو بدن جینسینگ 250 میل اینتسا
          2. عطر آمبرا 50 میل اینتسا
          3. اسپری بدن یونی آمبرا 150 میل اینتسا

1.یکی از مهمترین ویژگی شامپو های بدن آروماتیک داشتن قدرت شویندگی متعادل با توانایی برطرف کردن آلودگی ها از روی پوست و در عین حال عدم خشکی و تحریک پوست  می باشد . وجود مواد نرم ­­کننده و مرطوب کننده از قبیل هیدروکسی اتیل سلولز و سدیم PCA در این شامپو باعث می شود تا بعد از استفاده پوست بدن ضمن پاک شدن ، مرطوب و لطیف گردد . میزان PH این شامپو بین 5 تا 6 می باشد که PH نرمال پوست را بر هم نمی زند و به تعادل فلور میکروبی پوست کمک می کند. این گیاه جریان گردش خون و سوخت و ساز سلولهای پوستی را فعال ساخته و موجب تولید انرژی و مرطوب شدن پوست میشود. استفاده از این شامپو با اسانس و عطر ملایم برای آقایان انرژی زا و نشاط بخش است.
از آنجا که این شامپو احیا کننده سلول ها و تغذیه کننده آنها می باشد استفاده از این شامپو برای موها هم توصیه می شود.

2.اصولا عطرهای شیرین ماندگارتر بوده و سردی هوا هم به ماندگاری‌شان کمک می‌کند و این درست برخلاف اتفاقی است که در روزهای گرم تابستان در انتظار عطرهای خنک است. گرمای هوا به پخش بیشتر رایحه کمک می‌کند و همین باعث می‌شود اثر عطر در روزهای گرم خیلی زود کم‌رنگ شود.  از طرف دیگر تعریق زیاد در روزهای تابستانی هم باعث می‌شود تا شما نیاز بیشتری به استفاده از عطر و ادکلن پیدا کنید چون رایحه دلنشین انتخابی شما به خاطر همین تعریق خیلی زود اثرش را از دست می‌دهد. این ادوتوالت رایحه متشكل از گیاهان مثل درختان صندل ، توسكا، فندق و گیاهان جنگلی معطر می باشد که ترکیبی اعجاب انگیز از رایحه طولانی و خاص را به شما هدیه می دهد. توصیه می شود جهت حفظ و افزایش رایحه عطر خود اسپری و رولان هماهنگ با این عطر یعنی سری آمبرا استفاده شود.

3.اینتسا در زمینه تولید محصولات ضد تعرق مردان و زنان زبانزد عام و خاص است. بدن انسان با انجام فعالیت های سبک و سنگین عرق می کند. خود عرق کردن چیز بدی نیست و برای بدن مفید است، اما به دلیل وجود مواد معدنی که غدد عرق ترشح می کنند باکتری های زیادی در روی پوست شروع به فعالیت می کنند و ماحصل غیر قابل تحمل می شود. حال اگر می خواهید که عرق شما بوی بدی نداشته باشد بهتر است از محصولاتی که به نام دئودرانت و یا اسپری شناخته می شوند و خاصیت بوی بد بدن را تعدیل می کنند استفاده کنید.
دئودرانت ها(خوشبو کننده ها) مجموعه ای بزرگ اند که ضد عرق ها زیر مجموعه ای از آن ها است و به چند شکل متفاوت تلاش می کنند تا از بوی بد بدن جلوگیری کنند. برای شروع باید بدانید که ضد عرق ها به وسیله ترکیبات آلومینیوم منافذ عرق را می بندند اما اسپری ها با از بین بردن باکتری های سطح پوست مانع از ایجاد بوی بد می شوند. بعضی از این محصولات هم خصوصیتی دوگانه دارند، یعنی هم عطر دانه هایی برای حذف بو دارند و در عین حال قادرند تا از میزان عرق کردن بکاهند. این اسپری با دارا بودن رایحه کهربا AMBRA و عصاره درخت صندل و گیاهان جنگلی رایحه های خاص با دوام طولانی و حس زندگی و نشاط به شما می بخشد.

ساخت کشور ایتالیا

(همراه کیف رایگان)

مجوز بهداشت :4755632101452321
شامپو بدن جینسینگ 250 میل اینتسا
مــزایا
مــعایب