سوهان کف پا

120,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

سوهان کف پا یک وسیله کاربردی جهت از بین بردن پوست مرده پاشنه پا است. شما می‌توانید از سوهان پا به صورت مرطوب و خشک استفاده کنید. سوهان کف پا کاربردی دو طرفه دارد.

خرید سوهان کف پا امکان پدیکور در خانه را برای شما فراهم می‌سازد. این سوهان از یک لایه سمباده زیر تشکیل شده است و برای از بین بردن ترک‌های کم عمق، لایه‌برداری از کف پا، پاشنه سابی، رفع ترک‌های عمیق پاشنه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این وسیله کاربردی علاوه بر استفاده خانگی برای خدمات پدیکور در سالن‌های زیبایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی سوهان کف پا

پا به عنوان قلب دوم شناخته می‌شود. در نتیجه رسیدگی به پوست پا و تقویت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که پاها دائما در معرض آلودگی قرار می‌گیرند. در نتیجه عدم رعایت بهداشت باعث می‌شود تا بعد از مدتی پاهای شما دچار پینه و یا ترک شود. برای جلوگیری از این موضوع پیشنهاد می‌کنیم که از سوهان مخصوص کف پا استفاده کنید. سوهان کف پا کار پدیکور در خانه را برای شما انجام می‌دهد.

در نتیجه بعد از استفاده از سوهان کف پا و کف سابی پا، هرگونه ترک‌های کم عمق و عمیق پاشنه از بین می‌رود. این ویژگی باعث می‌شود تا زیبایی پاهای شما دوچندان شود.

شما می‌توانید از سوهان کف پا به صورت دوطرفه استفاده کنید. این سوهان دارای دو طرف زبر و نرم است. در ابتدا برای از بین بردن پینه‌های ضخیم پا بهتر است از طرف زبر آن استفاده کنید. چرا که کمک می‌کند تا پوست پای شما صاف و تمیز شود. بعد از نرم شدن سطح پوست پا می‌توانید از طرف نرم آن استفاده کنید. برای استفاده از سوهان پدیکور انجام مراحل زیر بسیار ضروری است:

  •         ظرف بزرگی از آب گرم داشته باشید تا بتوانید دو پای خود را درون آن قرار دهید. گرمی آب باید به اندازه‌ای باشد که باعث سوختن پاها نشود.
  •         بهتر است تا 15 دقیقه پاهای شما درون ظرف آب گرم قرار بگیرد تا به خوبی خیس شود. این کار باعث می‌شود تا جلوی خونریزی کف پا هنگام سوهان کشی گرفته شود.
  •         پاهای خود را به کمک یک حوله خشک کنید. بهتر است که کف پاهای شما کمی رطوبت داشته باشد.
  •         قسمت پاشنه‌ی پای خود را لمس کرده تا بتوانید قسمت‌های ضخیم آن را احساس کنید.
  •         حال با استفاده از سوهان کف پا سوهان کشی قسمت‌های مرده پوست پای خود را انجام دهید.
  •         بعد از سوهان کشی پا، پای خود را ماساژ دهید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین سوهان پدیکور را با قیمتی مناسب برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب