پاپوش برقی پارافین تراپی

1,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پاپوش برقی پارافین تراپی برای درمان پوست‌های خشک و مرده، پدیکور و کارهای پارافین تراپی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این دستگاه به کمک جریان برق گرمای مناسبی را تولید می‌کند.

برای کارهای مربوط به پارافین تراپی نیاز به جوراب‌‌های مخصوصی است. این جوراب‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار، پاپوش برقی پارافین تراپی است که به جوراب‌های هیتر یا گرم‌کننده شناخته می‌شوند. شما می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تهیه کنید.

ویژگی پاپوش برقی پارافین تراپی

برای کارهای مربوط به پارافین تراپی خرید یک پاپوش بسیار ضروری است. یکی از جدیدترین مدل‌های پاپوش پارافین تراپی، مدل برقی آن است. این پاپوش برقی علاوه بر استفاده در کارهای مربوط به پارافین تراپی، برای انجام کارهای درمانی جهت پدیکور و از بین بردن پوست‌های مرده پا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های خوب این محصول این است که با برق کار می‌کند و گرمای زیادی را تولید می‌کند. در نتیجه متابولیسم پوست پای شما را بالا می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود تا کارهای مربوط به پارافین تراپی بهتر انجام شود. چرا که کمک می‌کند تا مواد بهتر جذب پوست پای شما شود.

شما می‌توانید از این پاپوش برقی در سالن‌های زیبایی، مراکز اسپا، خانه و... استفاده کنید. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه پاهای شما در زمستان سرد است، خرید پاپوش برقی پارافین تراپی کمک می‌کند تا همیشه پاهای شما گرم باقی بماند. برای این منظور کافی است تا به مدت چند دقیقه این جوراب برقی را بپوشید. چرا که بعد از مدتی گرمی لذت‌بخشی در پاهای خود احساس خواهید کرد.

پاپوش برقی برای درمان خشکی پاها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای این منظور می‌توانید بعد از پارافین تراپی و یا پدیکور، پاهای خود را درون این پاپوش قرار دهید. از طرفی دیگر گرمی این جوراب کمک می‌کند تا مواد مرطوب‌کننده به خوبی جذب پوست پای شما شوند. بعد از مدتی استفاده پوست پاهای شما لطافت و نرمی خاصی به خود می‌گیرند.

یکی از ویژگی‌های خوب جوراب پارافین تراپی برقی این است که می‌توانید دمای آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. علاوه بر این، این محصول نیز می‌تواند در صورت بالا رفتن دما، به صورت اتوماتیک دمای آن را پایین بیاورد. قدرت این محصول 80 وات و ولتاژ مورد نیاز برای آن 220 ولت است. این محصول با برق شهری کار می‌کند و بعد از چند دقیقه به خوبی گرم خواهد شد.

در صورت تمایل به خرید آنلاین جوراب برقی پارافین تراپی می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی مناسب سفارش دهید.

مــزایا
مــعایب